Linde Werdelin
Efter denne tråd startede er noget af min aften gået med lidt Linde Werdelin googling og så faldt jeg
over Hodinkee`s "A week on the wrist" med et Spidospeed magen til det som Bo har nævnt her i tråden.

[url]"http://www.hodinkee.com/blog/2011/11/7/a-week-on-the-wrist-the-linde-werdelin-spidospeed-chronograp.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.hodinkee.com/blog/2011/11/7/ ... ograp.html[/url]

Der er altså noget over deres futuristiske design og jeg synes det ser lækkert ud. Lidt det samme jeg oplever med RM´s
design. Noget jeg ikke kunne lide i starten, men som er vokset på mig. Jeg ved at mange beskylder det for "bare" at
være et design-ur, hvilket jeg vel egentlig er ret enig i. Til gengæld synes jeg de gør de godt og jeg finder det mere og
mere tiltalende, at det er et anderledes ur som ikke nødvendigvis falder i alles smag.

Problemet er, at de er så store og dem jeg tidligere har prøvet har faktisk ikke siddet godt på min arm. Men måske
Spido modellerne (lite og speed) er bedre pga. deres skeleterede kasse som gør dem lettere (formoder jeg?)
Hvem ved...nu må jeg få prøvet et på armen og se hvordan det føles.

Nyd resten af weekenden Icon_e_biggrin1
Svar
Er du gået i seriøse overvejelser? Icon_e_wink
Svar
Det skal som minimum prøves på armen Icon_e_biggrin1
Svar
Spidolite SA titanium bliver HELT sikkert min næste hjerneblødning. Køber den så snart jeg finder den.....
Svar
MortenKN Skrev:Spidolite SA titanium bliver HELT sikkert min næste hjerneblødning. Køber den så snart jeg finder den.....

Men hvad skal sådan en koste? :-) Jeg har fundet den i USA men det er til 50.000, og det synes jeg er alt for meget.
Svar
En SA er ikke gratis.... Der er ikke lavet mange af dem og de er sjældent til salg, så 50k for en af de første er nok ikke ved siden af. Problemet er jo så at der lige ryger 28% oveni når du køber i USA og så er den pludselig for dyr.

En Spidolite II i titanium er også ALT for dyr.... Jeg ville max give 40-45 for den.
Svar
Så tror jeg ikke, at jeg bliver Linde Werdelin ejer. Der er for mange andre ure i den prisklasse, der frister mere. :-)

Det er ellers et super lækkert design, og det er da meget sjovt med de danske gener.
Svar
@ mqa - Du skulle aldrig have startet denne tråd.

Nu kan jeg slet ikke slippe det igen og jeg overvejer seriøst at gå på jagt.
Jeg havde ellers lige bestemt mig for IKKE at skulle ændre noget ifbm. mine ure
og nu er jeg begyndt at regne på mulighederne igen igen.......jeg bebrejder dig Icon_twisted
Svar
Kom til fornuft, Kim!!! NU Icon_e_biggrin1
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Aldrig, så bliver livet for kedeligt........
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)