Svar: 1,173
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Ralle Skrev:Det er med styrtblødende hjerte og tårerne trillende ned ad kinderne, at jeg poster dette sidste billede af uret på mit håndled Min far har netop købt uret tilbage, da jeg bliver nødt til at tage min huds allergiske reaktion alvorligt 
Har du overvejet et ur, der er udført i bronze, men hvor dets 'caseback' består af andet materiale, f.eks. titanium?
Gerald Genta's Gefica er eksempelvis et godt bud, jf. [url]"http://www.chrono24.com/en/geraldgenta/gerald-genta-gefica-safari-biretro-bronze--titanium-465mm--id2484890.htm?man=geraldgenta&manufacturerIds=110&pageSize=120&picnum=0&resultview=list&showpage=1&tab=pics&urlSubpath=%2Fgeraldgenta%2Findex.htm" o nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.chrono24.com/en/geraldgenta/ ... Findex.htm[/url]
•
Svar: 778
Tråde: 107
Givet Likes: 0
Faurschou Skrev:Ralle Skrev:Det er med styrtblødende hjerte og tårerne trillende ned ad kinderne, at jeg poster dette sidste billede af uret på mit håndled Min far har netop købt uret tilbage, da jeg bliver nødt til at tage min huds allergiske reaktion alvorligt 
Har du overvejet et ur, der er udført i bronze, men hvor dets 'caseback' består af andet materiale, f.eks. titanium?
Gerald Genta's Gefica er eksempelvis et godt bud, jf. [url]"http://www.chrono24.com/en/geraldgenta/gerald-genta-gefica-safari-biretro-bronze--titanium-465mm--id2484890.htm?man=geraldgenta&manufacturerIds=110&pageSize=120&picnum=0&resultview=list&showpage=1&tab=pics&urlSubpath=%2Fgeraldgenta%2Findex.htm" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.chrono24.com/en/geraldgenta/ ... Findex.htm[/url]
Tak for tippet, Faurschou, men det er desværre ikke nok, at bagkassen (og kronen) er lavet i fx titanium, for selvom min hud ikke er i direkte berøring med bronzen, slår jeg ud alligevel  Med mindre der sker et "mirakel", må jeg desværre indse, at jeg er helt færdig med bronze-ure
Venligst
Rasmus
"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
•
Svar: 2,356
Tråde: 261
Modtaget Likes: 6 i 4 svar
Claus Tukjær Skrev:Jeg har ikke set det nye [seawolf] endnu, men jeg er heller ikke overbevist om at jeg ville foretrække det....
Hvad er forskellene på den gamle og den nye model?
•
Sociologen Skrev:Claus Tukjær Skrev:Jeg har ikke set det nye [seawolf] endnu, men jeg er heller ikke overbevist om at jeg ville foretrække det....
Hvad er forskellene på den gamle og den nye model?
1 Lavere kasse 2 Spinklere og lettere lænke med nyt design 3 Ny stencil-skrifttype på skiven og i lünetten 4 Større perle kl. 12 5 "SWISS MADE" i bunden af skiven 6 Stregerne kl. 6 og 9 og trekanten kl. 12 er ikke længere "indrammet" 7 Den røde firkant på sekundviseren er nu erstattet af en rød pilespids 8 "Automatic" står nu med rødt på skiven 9 Prisen er steget en lille bitte smule. 10 Udvalget af skivefarver omfatter nu kun "Volcano Black", "Tungsten Gray" og "Cobra Yellow". 11 Den nye lænke buer svagt og slutter dermed tættere til kassen end før, hvorfor der sandsynligvis vil være et større "gap", hvis man monterer en aftermarket-rem.
Teknisk er der vist ingen forskelle overhovedet...
Venligst
Rasmus
C.V. Jørgensen
•
Tak for det fyldestgørende svar. Andetsteds på nettet fandt jeg et forum, hvor man angav, at modellerne stort set var identiske.
•
Sociologen Skrev:Tak for det fyldestgørende svar. Andetsteds på nettet fandt jeg et forum, hvor man angav, at modellerne stort set var identiske.
Ingen årsag
At kassen er lavere og lænken er spinklere/lettere, er jeg også kun 99% sikker på, og det er meget, meget mærkeligt, at man ikke kan sende Breitling en mail...
Venligst
Rasmus
C.V. Jørgensen
•
@Ralle: når du nu kender så meget til den nye SeaWolf, så kender du måske også listeprisen i Danmark? ;)
•
Sociologen Skrev:@Ralle: når du nu kender så meget til den nye SeaWolf, så kender du måske også listeprisen i Danmark? ;)
Ja, 28.600 DKK på lænke og 25.250 DKK på gummirem med tang-type buckle
Venligst
Rasmus
C.V. Jørgensen
•
Ralle Skrev:Sociologen Skrev:@Ralle: når du nu kender så meget til den nye SeaWolf, så kender du måske også listeprisen i Danmark? ;)
Ja, 28.600 DKK på lænke og 25.250 DKK på gummirem med tang-type buckle 
Tak. Når det nu er Breitling, så burde det ikke være helt umuligt at få lidt rabat, nu hvis...
•
Venligst
Rasmus
C.V. Jørgensen
•
|