Alain Veres Milano
Jeg har købt et Alain Veres Milano ur gennem laurits.com
Jeg kender ikke dette brand det er vurderet til 6000 kr ved laurits jeg fik det for 1500kr med alle omkostninger
Spørgsmål: er der nogle som kender dette brand jeg tror ikke det eksistere mere det har været aktiv i 2005 også med en dansk hjemmeside ?
Håber der er nogle som kan hjælpe Icon_e_biggrin1
Svar
Jeg kender ikke umiddelbart mærket, men en hurtig søgning viser at det er et quartsur som
mere eller mindre kun sælges af auktioner i samme stil med forskellige andre mærker som
Krug Baumen, Claude Valentini og mange andre. Uden at skulle tale ned om urene, så er det
formendtlig kinesiske/koreanske batteriværker i kasser uden den store finish.

Mange af disse mærker sælges som nævnt kun gennem auktionssider og googler man dem finder
man hjemmesider, som skaber et kunstigt og urealistisk højt prisniveau langt over hvad de er værd.
Auktionshusene bidrager yderligere til dette urealistiske niveau med deres vanvittige vurderinger.

Ikke for at skulle ødelægge din glæde ved dit nye ur og i den sidste ende er det bare vigtigt at du
er glad for uret og synes om designet. Gør det dig glad er det pengene værd, men forvent ikke at
du har fået et ur der er 6000 kr. værd Icon_e_wink
Svar
Slående lighed med et Omega Constellation Double Eagle:

İmage

İmage
Svar
Nej, men ser fint ud. Tillykke med det.

Torben
Svar
Tak for den hurtige feedback og svar jeg er glad for uret men havde på fornemmelsen at der var noget lusket ved det Icon_flov
Mvh jens
Svar
Til den pris du har fået det til, kan det ikke gå helt galt. Og er du glad for designet, skal det nok fungere for dig i mange år Icon_e_biggrin1
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)