Service af Rolex Deepsea
Hej
Er der nogen som ved, hvad det koster, at få serviceret et Deepsea? Hvor lang tid tager det? Hvem kan gøre det i DK?

Er det rigtigt, at tidsintervallet er 5 år.

Håber der er nogle, som kan hjælpe med nogle svar.

Med venlig hilsen
Claus
Svar
Jeg aner ikke hvad det koster og hvor lang tid det tager, men jeg ville helt klart prøve at henvende mig hos Klarlund i København.
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Jeg mener at prisen ligger omkring 5k. men en opringning til Klarlund kan afklare det. Ifht. intervallet er det meget individuelt hvad folk mener. Jeg synes personligt ikke der er grund til at servicere det efter 5 år hvis det fungerer som det skal. Altså holder tiden og gangreserven.

Husk dog at få det tryktestet jævnligt hvis du dykker med det.
Svar
........og velkommen til ItsTime.dk Icon_e_biggrin1
Svar
Var nede og aflevere et ur til service hos klarlund i mandags, og det skulle gerne være færdigt i midten af December. Så der er lidt ventetid (nok på grund af ferie)...
Svar
nicolaib Skrev:Var nede og aflevere et ur til service hos klarlund i mandags, og det skulle gerne være færdigt i midten af December. Så der er lidt ventetid (nok på grund af ferie)...

I midten af december ??
Svar
Ha ha Ups min fejl, ved ikke lige hvordan det kunne ske... Icon_head Der skulle selvfølgelig have stået September Icon_drunken
Svar
claus-cc Skrev:Hej
Er der nogen som ved, hvad det koster, at få serviceret et Deepsea? Hvor lang tid tager det? Hvem kan gøre det i DK?

Er det rigtigt, at tidsintervallet er 5 år.

Håber der er nogle, som kan hjælpe med nogle svar.

Med venlig hilsen
Claus

Normalt tager det 6--8 uger. Mener Klarlund tager 4.850.

Jeg ville vente og evt få det tryktestet...
vh Hans Henrik
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)