29-07-2013, 03:31 PM
Hej folkens, tænkte på at det kunne være sjovt hvis man delte nogle eksempler på situationer som beviser at man går lidt mere op i ure end den gennemsnitlige person. Sjove eller måske pinlige ting. Situationer hvor man har glemt at andre måske ikke interesserer sig lige så meget for ure som man selv gør, eller situationer hvor man har misforstået noget fordi man er ur fikseret.
jeg kom på ideen til denne tråd da jeg læste en nyhedoverskrift på en amerikansk tech site som lød "Citizen plans takeover of Canadian carrier" og min første tanke var, at Citizen da ikke havde noget med mobiltelefoni at gøre. Da jeg læste overskriften igen sammen med brødteksten gik det op for mig at det var en borger - og ikke firmaet Citizen - det mentes i overskriften.
Jeg tænker at folk må have oplevet lignende ting.
jeg kom på ideen til denne tråd da jeg læste en nyhedoverskrift på en amerikansk tech site som lød "Citizen plans takeover of Canadian carrier" og min første tanke var, at Citizen da ikke havde noget med mobiltelefoni at gøre. Da jeg læste overskriften igen sammen med brødteksten gik det op for mig at det var en borger - og ikke firmaet Citizen - det mentes i overskriften.
Jeg tænker at folk må have oplevet lignende ting.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)