(ur)Sightseeing i en storby i 2014
Er der nogen der er friske på en fælles tur til London - New York - Rom - Berlin eller et helt femte sted i 2014?

Formålet er selvfølgelig at se på fede urbutikker, men også lidt socialt samvær med ligesindede.....
Svar
Helt sikkert, det kunne være rigtig fedt:)

Hilsen Tom.

Sent from my iPhone using Tapatalk 2
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Der er gode odds for deltagelse herfra Icon_cool
Svar
I burde vælge Geneve - ligger bla også Patek museet og billetter er billige

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
AV det var en fed ide..... Det kunne jeg måske godt være frisk på!
Svar
Amehlbye Skrev:I burde vælge Geneve - ligger bla også Patek museet og billetter er billige

Geneve kan varmt anbefales, jeg kender ikke til noget sted med bedre udvalg!
Mvh
Morten
Svar
NYC kan klart anbefales, hvis man er interesseret i at kigge på ure og gøre en god handel. Jeg planlægger faktisk at besøge NYC en gang i næste år, da jeg fristes af tanken om et F.P. Journe + et par mindeværdige oplevelser med en gammel ven.
Svar
Amehlbye Skrev:I burde vælge Geneve - ligger bla også Patek museet og billetter er billige

Det er jo ikke en RIGTIG storby......
Svar
Jeg har allerede brugt min kvote for rejser i 2014 så jeg kommer desværre ikke med, men jeg ville nok tage Amsterdam - har ikke været der, men har læst at der ligger en masse i centrum - især en del med brugte.
Ellers Paris eller Barcelona??
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Jeg magter ikke Franskmænd, så jeg tager ikke til Paris igen.... Mine favoritter er London eller Berlin. Det kan også gøres til en fornuftig pris. Ellers New York.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)