Konkurrence
Så fik jeg også mit monteret!
Super lækker rem i rigtig god kvalitet og i en fed farve... En lædertype som jeg er overbevist om kommer til at ældes til at blive endnu pænere!

İmage

İmage

İmage

Igen et stort tak til Truyen, en sand gentleman! :)

//Berg
Svar
berg Skrev:Så fik jeg også mit monteret!
Super lækker rem i rigtig god kvalitet og i en fed farve... En lædertype som jeg er overbevist om kommer til at ældes til at blive endnu pænere!

İmage

İmage

İmage

Igen et stort tak til Truyen, en sand gentleman! :)

Ser godt ud Berg, med lidt knofedt kommer remmen til at spille max Icon_e_biggrin1 jeg har selv en og den bliver meget bedre med tiden Icon_party
Truyen
Tusind tak til Truyen for en super lækker rem, som jeg er mægtig glad for Icon_e_smile

İmage
İmage
İmage

Heldigvis lykkedes det mig at skyde et pænt og velplaceret hul, men jeg havde godt nok sved på panden lige inden missionen skulle udføres Icon_e_biggrin1
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Min er forsvunden i den lokale postbutik Icon_e_sad Hele vejen fra Vietnam til Danmark uden problemer, og så bliver den væk 250 meter herfra Icon_rolleyes

Den dukker nok op.....
Svar
Claus Tukjær Skrev:Min er forsvunden på i den lokale postbutik Icon_e_sad Hele vejen fra Vietnam til Danmark uden problemer, og så bliver den væk 250 meter herfra Icon_rolleyes

Den dukker nok op.....

Absurd... Post Danmark er indbegrebet af amatørisme Icon_rolleyes
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Ralle Skrev:
Claus Tukjær Skrev:Min er forsvunden på i den lokale postbutik Icon_e_sad Hele vejen fra Vietnam til Danmark uden problemer, og så bliver den væk 250 meter herfra Icon_rolleyes

Den dukker nok op.....

Absurd... Post Danmark er indbegrebet af amatørisme Icon_rolleyes
Både post Danmark og DSB burde overdrage aktiviteterne til en mere seriøs virksomhed...

//Berg
Svar
Jeg fik hentet min igår og den ser meget lækker ud.
regner med den kommer på i aften
Svar
berg Skrev:Både post Danmark og DSB burde overdrage aktiviteterne til en mere seriøs virksomhed...
Jeg kunne ikke være mere enig!
Svar
Sociologen Skrev:
berg Skrev:Både post Danmark og DSB burde overdrage aktiviteterne til en mere seriøs virksomhed...
Jeg kunne ikke være mere enig!

Icon_+1
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Mange tak til Truyen for den fine gave,
Har ikke fået lavet et hul endnu så den er ikke blevet prøvet endnu.
İmage

Her er et andet billede af min yndlings rem
Masser af historie og patina som vi så godt kan liİmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)