Super gode tilbud på Omega´er
[url]"http://www.henrikorsnes.dk/ure/omega.html#isPage=1" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.henrikorsnes.dk/ure/omega.html#isPage=1[/url]
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Det er da nogle rigtige gode tilbud! Tak for tippet Ralle. :)

Gad vide om det er fordi de ikke skal sælge omega mere?
Med venlig hilsen

David.H aka "The big flipper"

Har jeg haft et ur i over en måned, er det nok det tætteste jeg kommer på en keeper
Svar
David.H Skrev:Det er da nogle rigtige gode tilbud! Tak for tippet Ralle. :)

Gad vide om det er fordi de ikke skal sælge omega mere?

Ingen årsag, David Icon_e_smile

Jeg aner ikke, om det er fordi, at de ikke skal forhandle Omega mere, men jeg sidder p.t. og river mig i håret over, at jeg ikke har penge til at springe på en PO Icon_e_sad
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Han er helt sikkert ikke den sidste der kommer til at sælge omega på tilbud i år
Svar
Gode tilbud bestemt.

Ja, han skal nok ikke sælge Omega mere, da han nok ikke har kunnet leve op til deres krav om 500.000 kr. indkøb om året (det tal var det ihvertfald i 2008 - 2009.
Svar
Hej.
Talte med ham forleden,og han ER blevet opsagt fra Omega...han sagde noget med at Omega er blevet forvent med det Kinesiske marked-"der sælger nogle butikker lige så mange som alle butikker i Skandinavien tilsammen"..lyder vildt og godt nok også svært at konkurrere med.
Jeg ringede til ham da jeg er ude efter en Speedmaster pro 35735000 saphire sandwich...han har den til 25.500,00-en pris som jeg nu har fået andre til at matche.Mit spørgsmål:Er det en pris som jeg skal stille mig tilfreds med,eller tror I at det er muligt at få den længere ned??
Nogle erfaringer med at "prutte"..og evt. hvor?

mvh lrev
Svar
Danbs Skrev:Han er helt sikkert ikke den sidste der kommer til at sælge omega på tilbud i år

hej.

Hvad er grunden til dette...har du "insider" viden?

mvh Lrev
Svar
Omega skærer kraftigt i deres forhandlere i øjeblikket, derfor er der nok flere der ryger.....
Svar
Når de rammer -40% kører jeg et smut til Aalborg Icon_e_biggrin1
Svar
Hej-Der er 11 Omega forhandlere som er blevet opsagt i denne omgang -mon det betyder at der så kommer udsalg? Mvh lrev
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)