Cartier - Et overset mærke herinde?
Conni har skam også et par fine og klassiske Cartier ure. Begge quarts

İmage

İmage

Vh baun
Svar
Ja Tank modellen går man aldrig galt i byen med... Har forsøgt af overtale min kæreste til versionen med 18K og manuelt optræk. Men det bliver stadig ved overvejelserne.. Icon_e_wink

Men ja at Cartier er et mærke der vil være med fremme ses jo bla. med deres værk 9452MC med Poinçon de Genève indgraveret.

İmage
Svar
Jeg tror at mange piger ikke vil sætte pris på mekanisk manuelt værk. Jeg prøver ikke at pådutte Conni min passion for det, men hun er dog glad for dem med automatic selvom det undrer hende at det pludselig efter kun et par måneder kan være 5 minutter foran, når det er så dyre ure Icon_e_biggrin1

Vh baun
Svar
baun Skrev:[...] selvom det undrer hende at det pludselig efter kun et par måneder kan være 5 minutter foran, når det er så dyre ure Icon_e_biggrin1

Plejer kvinder alligevel ikke at være 'fashionably late'? Icon_e_wink Icon_e_biggrin1

Cartier er formentligt det nemmeste at sælge, hvis vi skal sammenholde det med andre smykkeproducenter, f.eks. Piaget, Bvlgari, Harry Winston, mv.

Calibre de Cartier er overraskende behageligt at bære! Prisen er heller ikke værst, selvom værket (cal.1904 PS MC) kunne piftes en smule op.
Svar
Kunne jeg overbevise "hende af min" om at hun skulle have et lidt dyrere ur og jeg måtte bestemme,
så er der ingen tvivl om at jeg ville købe et Rolex eller en Tank model der er bare noget smukt over Catier's ure syntes jeg,
som gør at de passer rigtig godt på en kvinde arm. Icon_cool

Så for mig er der ikke noget i vejen med mærket på nogen måde,
deres herre ure tiltaler mig bare ikke mest i ur verden.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)