Sæsonen åbner.
Har netop fejet gårdhaven og sat bord og stole ud så nu er sæsonen åben og ihvertfald her er det officielt forår/sommer Icon_party
glæder mig til sommerens aktivter Icon_cool

I ønskes alle den ondeste optur hele weekenden Icon_drinks
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Og uret skal en time frem..... Icon_dash1

Men ja, glæder mig bestemt også til sommeren. Lægger dog tidligt ud med tage til Florida onsdag og to uger frem Icon_e_wink

Det gode ved sommeren er kolde øl, grill og syv mands fodbold sæsonen starter :D
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
Mit andet sikre tegn på at det er forår kom i dag,
bulldoggen sov hele eftermiddagen på hans palle i solen Icon_e_biggrin1 Icon_cool
Svar
Og et andet forårstegn er at der var noget nær 1.000 motorcyklister ude og køre i dag. Og jeg var også en af dem. Icon_party
Mvh.
Thomas
Svar
Jeg savner at køre motorcykel meget, men får heldigvis afreageret lidt når Bakken åbner.
En kollega har et par motorcykler og mon ikke jeg skal låne den ene Icon_e_wink
Svar
Jo det vi jeg da tro at du kan Kim. Icon_e_wink Jeg har også to motorcykler, og det hænder da også at en af mine kammerater med mc-kort men uden mc lige skal låne den ene af dem. Icon_e_biggrin1
Mvh.
Thomas
Svar
Forsom Skrev:Og et andet forårstegn er at der var noget nær 1.000 motorcyklister ude og køre i dag. Og jeg var også en af dem. Icon_party

overvejer faktisk at tage MC kørekort til sommer, har dog ikke besluttet mig endnu.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
gør det! jeg er selv igang med at tage kortet lige nu, og det er bare sjovt!! Icon_party
Svar
Ja det er det nemlig Kristoffer. Jeg har kørt i 10 år nu og nyder det mere og mere for hvert år der går. MC-kørsel er min sommerhobby og urene hygger jeg mig med om vinteren. Icon_e_wink
Mvh.
Thomas
Svar
Jeg håber også jeg får kørt mere på 1000eren i år end sidste år
at køre på motorcykel er ren balsam for sjælen Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)