Fælles indkøb af urkasser.
...og havde ikke lige andre ure end mit 7Friday i nærheden, så beklager at kassen er uden indhold ;)
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Lækkert... Dejligt der var en, der tog sig mod til at tage lidt billeder! ;)

//Berg
Svar
Det er en dejlig kasse i har fået jer der!! Jeg nyder også min hver dag, elsker dette simple design Icon_e_biggrin1
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Kassen blev sendt til mine forældre og jeg har først set dem i dag, hvor jeg fik min kasse. Jeg havde glædet mig, men til stor skuffelse kan min kassen ikke åbne, knappen sidder alt for langt inde, øv!

Må høre Rainer om hvilke tricks han kan :)
Svar
MikkelBA Skrev:Kassen blev sendt til mine forældre og jeg har først set dem i dag, hvor jeg fik min kasse. Jeg havde glædet mig, men til stor skuffelse kan min kassen ikke åbne, knappen sidder alt for langt inde, øv!

Øv, men er sikker på at Rainer vil hjælpe.
Svar
MikkelBA Skrev:Kassen blev sendt til mine forældre og jeg har først set dem i dag, hvor jeg fik min kasse. Jeg havde glædet mig, men til stor skuffelse kan min kassen ikke åbne, knappen sidder alt for langt inde, øv!

På min kan man "skrue" på trykknappen i midten, hvor jeg nogengange har haft behov for skrue knappen lidt længere ind. Du kan jo prøve at se, om du kan skrue knappen lidt ud i stedet.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
MVH Jesper
Svar
JJG Skrev:

På min kan man "skrue" på trykknappen i midten, hvor jeg nogengange har haft behov for skrue knappen lidt længere ind. Du kan jo prøve at se, om du kan skrue knappen lidt ud i stedet.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Kanon! Det hjalp faktisk efter en del forsøg, må lige se om jeg kan "skruen" til at sidde bedre! Tak for tippet! :)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)