Denne weekends udvalg
Personligt køber jeg 100 % Panerai med hjertet, for kvalitetsmæssigt vil jeg mene, at fx mit Seawolf er bedre Icon_e_smile
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Hmmm dobbelt post. Damn Tapatalk.
Svar
Claus Tukjær Skrev:Det er vel kun mht. prisen at det er i en anden liga? Begge bruger rimeligt standard værker. Seawolf er vandtæt til 3000 m, 243 1000 m.
Det kan du godt have ret i. Det er blot min kringlede, subjektive forståelse af de to brands. Mads' objektive inddeling ;) placerer også de to mærker i samme kategori, "Luksus", om end Panerai ligger bedre placeret i kategorien end Breitling (her er der tale om de to brands som helhed, og dermed inkludering af deres inhouse-værker, formoder jeg).
İmage

Når det så er sagt, så er begge fede ure - og jeg savner at eje et Breitling.
Svar
Vil mene kvaliteten på de to aktuelle ure er ca. på samme niveau både indvendigt og udvendigt. Panerai 243 er klart overpriced, med sit 7750 baserede værk med lidt "chrom og pyntelister", som så meget andet Panerai, hvis I spørger mig. Så det er ikke på de objektive parametre der er voldsom forskel. Men generelt mener jeg Panerai rent horologisk ligger over Breitling. Man har de seneste år kommet med en række in-house værker med meget forskellige konstruktioner og det vildeste Breitling har præsenteret er deres B01. Så her kan Panerai mere end Breitling.

Personligt ville jeg også nappe 243 trods overprisen, men er også mere Panerai end Breitling mand, så kun derfor...

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Nu var der en anden der snuppede 243.

Problem solved Icon_e_biggrin1
Svar
Claus Tukjær Skrev:Nu var der en anden der snuppede 243.

Problem solved Icon_e_biggrin1

Ja, det er utroligt som problemer nogen gange løser sig.

Den skal nok få et godt hjem hos mig, til den skal videre i livet.

Hilsen

Danny
Svar
Det er jeg sikker på Danny Icon_e_biggrin1
Svar
Tillyke Danny med et super fedt ur.. Det er jeg sikker på du nok skal blive glad for Icon_flag Icon_hello
Svar
nicolaib Skrev:Tillyke Danny med et super fedt ur.. Det er jeg sikker på du nok skal blive glad for Icon_flag Icon_hello

Jeg synes den passede godt i min efterhånden lille samling af ure.

Det er det eneste rigtige dykkerur jeg så har og eneste panerai.

Så nu har jeg 1 perpetual kalender med alarm, et rigtigt dykkerur, 1 dress chrono, 1 sports chrono, 1 doppelchrono, 1 GMT og 1 uden funktioner udover tid og dato.

3 af dem er med hvid skive og 4 er med sort skive.

3 af dem er dressur og 4 er sportsure.

Så jeg synes jeg har forsøgt at få lidt af hvert ind i samlingen, så jeg altid kan finde et ur som matcher lejligheden.

Hilsen

Danny
Svar
Det er da den vildeste , effektive salgs annonce jeg længe har set.

Helt cool fremlægger man sine ure Inc et par salgs ure, får
En masse positiv opbakning på , pudsigt nok, uret som er til salg,
Og vupti, uret er solgt.

Glæder mig til selv at bruge dette manipulations salg,.
Godt gået gutter.

Og tillykke med et dejligt ur Danny.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)