13-07-2013, 05:25 PM
Skulle forleden købe eb fin Hirsch-rem af en af dette forums ærede brugere. Dagen endte med at jeg købte ikke blot remmen, men også et Certina DS Action. Og for at det ikke skal være løgn, så købte jeg yderligere 2 remme af en anden her fra, og uden for context en flaske Madeira fra 1834...... Gad vide hvilket ur jeg skal bære når den skal drikkes?
Nå men mit problem er, at jeg egentlig synes at uret er super fint som en daglig beater, når der skal klippeø hæk o.l. Men som det måske kan anes på billedet, så ender sekund-viseren 1,3 (ca...) sekund fra kl. 12! Og DET generer mig så meget, at jeg ikke kan bære uret! Spørgsmålet er så: kan det svare sig at få "nogen" til at fixe dette uoverstigelige irritationsmoment?
Nå men mit problem er, at jeg egentlig synes at uret er super fint som en daglig beater, når der skal klippeø hæk o.l. Men som det måske kan anes på billedet, så ender sekund-viseren 1,3 (ca...) sekund fra kl. 12! Og DET generer mig så meget, at jeg ikke kan bære uret! Spørgsmålet er så: kan det svare sig at få "nogen" til at fixe dette uoverstigelige irritationsmoment?

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)