Ancon
Mega fede ure efter min mening... Hvorfor er der så mange fristelser, og hvorfor har jeg så få penge????? Icon_head

İmage

[url]"http://www.anconwatches.com/models" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.anconwatches.com/models[/url]
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Miyota 8215 værk og vandtæt til 200 meter frister ikke mig, men de er da flotte.....
Svar
Claus Tukjær Skrev:Miyota 8215 værk og vandtæt til 200 meter frister ikke mig, men de er da flotte.....

Jeg synes også, at det er synd og skam, at de ikke er udstyret med 9015, men 200 meter kan jeg godt leve med...
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
De udstråler bare mere end 200 meter....
Svar
Claus Tukjær Skrev:De udstråler bare mere end 200 meter....
Absolut enig Icon_e_wink

Og skal lige starte med at sige, at de dersens "dykker micromærker" aldrig helt har fanget mig...

Synes de ligner mange andre micromærker... (apropos den anden tråd om "kopi-ure") her er der vist også lånt en del inspiration og som Claus er inde på så udstråler de meget mere en 200m, selvom der er så rigeligt til de fleste mangler der bare noget lir-effekt med 1000/1500m mærke på skiven Icon_e_wink

Dernæst så hører en California dial imo bare ikke hjemme på en dykker! (den sorte stål, længest til højre) Og så forstår jeg ikke helt, hvorfor man smider et par feminine dauphine visere på en dykker... og egentlig heller ikke sammenhænget med "lyn" viseren som normalt kun er på ure som kan tåle lidt stråling (den med "rød" skive)... lidt malplaceret imo!

Men hver sin smag... Dog ikke lige en af disse jeg ville gå efter skulle jeg ud og have en hårdfør dykker fra et micromærke Icon_e_confused
Simon Hedegaard
Svar
Things are not as they seem... Jeg er helt enig i, at det ville have "klædt" uret mere, hvis det var vandtæt til et fircifret antal meter, men jeg må sige, at det ikke gør mig så meget i dette tilfælde, hvor uret (efter min mening) er så fedt som det er og stadig er vandtæt til 200 meter Icon_e_smile
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Jeg er helt syg for at få dette M26 Tank med Miyota 9015 Icon_drunken Det ser hamrende fedt ud i mine øjne Icon_party

İmage
İmage
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Hej Rasmus

De 200 meter er rigeligt til swimmingpoolen ovre på Langeland, som vi nok skal i om natten, da det nok skal gå hen og være en tradition at vi skal bade om natten, jeg tror i år at der skal handles i swimmingpoolen, for det har jeg ikke prøvet før, da det plejer at være over en øl klokken ti minutter over et. Icon_drinks Icon_mrgreen Icon_e_biggrin1

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)