Ur til min 7 årige søn?
Peter Skrev:Hej

Min datter på 8 ville kun have et Rolex, så jeg gav hende et gammelt Rolex Datejust i guld stål, og så satte jeg en kort grøn rem på uret, det passer perfekt på hendes lille arm. Icon_e_biggrin1

MVH Peter

Det kaldes indoktrinering Icon_mrgreen

vh baun
Svar
Det kaldes indoktrinering Icon_mrgreen

vh baun[/quote]

Icon_e_biggrin1 Icon_e_biggrin1

Da jeg var 12 år gammel arvede jeg et Omega Seamaster De Ville i stål. Jeg lagde det fra mig, da jeg skulle i bad efter gymnastik. Da jeg skulle have det på igen var det væk.
5 uger senere var jeg ved en kammerat, og han gav mig uret tilbage. Han havde dårlig samvittighed over at have stjålet det.
Det var utroligt flot af ham at give mig det tilbage.
Men ak. 8 måneder efter lagde jeg det på mit lille natbord og min 2 årige Flatcoat retriver fik fat i det og bed sig igennem så glas og skive blev helt ødelagt. Øv. Farvel ur.

God weekend Baun
Svar
Jeg har indoktrineret mine hunde

İmage

vh baun
Svar
baun Skrev:Jeg har indoktrineret mine hunde

İmage

vh baun

Og jeg har (forhåbentlig også med min)

Rolexx på 2,5 måned (Nu er han 6 måneder gammel)

[url]"https://www.facebook.com/photo.php?v=10151556395939756&set=vb.825484755&type=2&theater" onclick="window.open(this.href);return false;">https://www.facebook.com/photo.php?v=10 ... =2&theater[/url]
Svar
Haha Baun fedt hundehalsbånd.

Stenstrup, har du/I en hund der hedder Rolexx??? Holy s....!

Sent from my iPhone via Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Hej Bjørn.

Ja, den hedder Rolexx med 2 X for det skulle bringe god energi mener min kæreste.

Ha,ha. Ja, først nu ser Jeg bauns halsbånd. Hvor fedt Icon_e_biggrin1
Svar
Icon_e_confused
stenstrupigen Skrev:Hej Bjørn.

Ja, den hedder Rolexx med 2 X for det skulle bringe god energi mener min kæreste.

Ha,ha. Ja, først nu ser Jeg bauns halsbånd. Hvor fedt Icon_e_biggrin1

Og det er et Seamaster 120 for hun er meget glad for vand og apporterer gerne fra det våde element.

Det fine ved at udstyre den med ur at så kan jeg på jagterne bare aftale ed hende at hun skal komme tilbage på et bestemt tidspunkt. Så behøver jeg ikke fløjte på hende. Jagtkammeraterne mener at det er snyd, men jeg mener jo bare de er udvidet jagthundetræning for øvede.

Vh baun
Svar
Og det er et Seamaster 120 for hun er meget glad for vand og apporterer gerne fra det våde element.

Det fine ved at udstyre den med ur at så kan jeg på jagterne bare aftale ed hende at hun skal komme tilbage på et bestemt tidspunkt. Så behøver jeg ikke fløjte på hende. Jagtkammeraterne mener at det er snyd, men jeg mener jo bare de er udvidet jagthundetræning for øvede.

Vh baun[/quote]

Hej Baun.

Hvordan har det mekaniske med at uret er på hunden, hvis det er altid ? Går uret stadig nogenlunde præcist ?
Svar
Det blev faktisk bare sat på for at illustrere hvorfor jeg med stor foragt sagde at nato remme var ok til hundehalsbånd mv. - ikke til fine ure....

Mine hunde har ikke halsånd på med mindre de er ude og gå tur. Og de går ikke med ur Icon_e_biggrin1 - normalt.

İmage

Vh baun
Svar
Her en glad dreng med sit ur.
İmage
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)