Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
stenstrupigen Skrev:Hej Bjørn.
Ja, den hedder Rolexx med 2 X for det skulle bringe god energi mener min kæreste.
Ha,ha. Ja, først nu ser Jeg bauns halsbånd. Hvor fedt 
Og det er et Seamaster 120 for hun er meget glad for vand og apporterer gerne fra det våde element.
Det fine ved at udstyre den med ur at så kan jeg på jagterne bare aftale ed hende at hun skal komme tilbage på et bestemt tidspunkt. Så behøver jeg ikke fløjte på hende. Jagtkammeraterne mener at det er snyd, men jeg mener jo bare de er udvidet jagthundetræning for øvede.
Vh baun
•
Svar: 1,471
Tråde: 49
Modtaget Likes: 274 i 158 svar
Givet Likes: 118
Og det er et Seamaster 120 for hun er meget glad for vand og apporterer gerne fra det våde element.
Det fine ved at udstyre den med ur at så kan jeg på jagterne bare aftale ed hende at hun skal komme tilbage på et bestemt tidspunkt. Så behøver jeg ikke fløjte på hende. Jagtkammeraterne mener at det er snyd, men jeg mener jo bare de er udvidet jagthundetræning for øvede.
Vh baun[/quote]
Hej Baun.
Hvordan har det mekaniske med at uret er på hunden, hvis det er altid ? Går uret stadig nogenlunde præcist ?
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Det blev faktisk bare sat på for at illustrere hvorfor jeg med stor foragt sagde at nato remme var ok til hundehalsbånd mv. - ikke til fine ure....
Mine hunde har ikke halsånd på med mindre de er ude og gå tur. Og de går ikke med ur

- normalt.
Vh baun
•
Svar: 694
Tråde: 23
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Her en glad dreng med sit ur.
Med venlig hilsen
Jesper
I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360