Nyt lystelt/lamper
Thumbs up Claus!

Jeg synes det er imponerende hvad du kan få ud af et G
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
Også tillykke med det nye setup herfra. Det ser som sædvanlig godt ud både når du fotograferer inde med lamper, men også ude på ture og hvor du viser dine mange flotte ure i kontekst. Det er de billeder jeg personlig nyder mest.

Men jeg kan jo godt se ideen i at have et setup indendørs så man altid kan lave sig et par fede billeder. Derfor har jeg også købt de gamle lamper og er nu ved at lege lidt med at sætte dem op sammen med mit lystelt. Så overjer om baggrunden skal fornyes.... Og i givet fald til hvad, men det kan være rart at have noget helt hvidt, så kan man altid justere farver.

Vh baun
Svar
Køb et par hvide akryl plader i de mål du har brug for, [url]"http://www.interglas.dk/plexiglas___hvid___3_mm-p-572.html" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.interglas.dk/plexiglas___hvi ... p-572.html[/url]. De levere superhurtigt....

Det går man aldrig fejl af. Passer bare ikke så godt til min hjemmeside...
Svar
Hej Claus

Dine billeder er bare lige kommet et step op af stigen med dit nye setup.

Nu kan det være at jeg har misset det, men hvilket kamera / objektiv bruger du sammen med det nye setup.

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Tak Michael. Canon G15 er det nye kamera.....
Svar
Flotte billedet du tager Claus, det var der andre der kunne lære lidt af ;) ... Men... Tror det kunne blive endnu bedre hvis du fjernede glaspladen, da jeg tror uret ville stå endnu mere skarp - og man kun skulle holde fokus på selve uret :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar
Glaspladen? Der er ingen glasplade Icon_e_wink
Svar
Er dette bedre? Altså til salgsbillederne....

İmage
İmage
İmage
Svar
Claus Tukjær Skrev:Er dette bedre? Altså til salgsbillederne....

İmage
İmage
İmage

Jeg er faktisk i syv sind her, kan rigtig godt lide de billeder med genskin, men her kommer der mere fokus på uret set i forhold til dine annoncer, og det må jeg tilstå nok virker bedre i forhold til salg;)

Hilsen Tom.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Tak Tom, jeg er ret enig med dig.....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)