DAGENS UR
I går kom min aftermarket BOR lænke med korrekte endlinks til mit Omega Constellation 168.005 - jeg har længe ønsket mig at kunne bære det på lænke, men kan ikke få mig selv til at give mellem 5-7.000kr for en gammel udslidt original, der måske svigter og jeg taber uret.

Denne passer perfekt og ser periodekorrekt ud og højner brugsværdien af uret betragteligt ! Synes der er lidt vintage sportsur-agtigt over det nu ……… tør man sige “Datejust-agtigt” (bare uden vandtætheden)  Icon_hjerte

(og ja ........ jeg er godt klar over, at der på billederne er to "riskorn" der vender med bagsiden udad ved endlink kl. 6  Icon_blink Det er rettet nu !)

İmage

İmage

İmage

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, PHO
Svar
Der ser godt ud Peter og jeg kan sagtens følge dig i ikke at give 5-7.000 for en original og måske meget slidt lænke - især med risikoen for….. uha



Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • pbr
Svar
Solen er tilbage og det samme er PAM005G


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Solen er tilbage og det samme er PAM005G İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • pbr, PHO
Svar
Dagens ur
Tissot PRX powermatic 80
Virkeligt et dejligt ur hvor man i den grad for value for money

God weekend
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • PHO
Svar
S å er der ved at være gået en måned med denne på armen.

İmage
Mvh. PHO
[-]
  • cfnissen
Svar
Billig kineser homage fra San Martin på armen i dag - udførelse og finish i høj kvalitet og NH35 i maven.

İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, khbk, PHO
Svar
Har lige en dag eller to med denne Mark XII variant.

Ift. den normale Mark XII er denne med et ETA værk, ikke JLC. Til gengæld en ultralet titanium kasse og et andet farvalg med dybblå skive og grå markeringer.

Claus

İmage
İmage


Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • PHO
Svar
Tid til et foto inden start af TDF etape 2.

İmage
Mvh. PHO
[-]
  • cfnissen
Svar
Imens jeg venter på mit A. Lange ur,
Så kan jeg nyde denne basse


İmage

Sendt fra min SM-S911B med Tapatalk
[-]
  • pbr
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 9 gæst(er)