DAGENS UR
(28-04-2024, 11:02 PM)cfnissen Skrev:
(28-04-2024, 12:30 PM)116520 Skrev: Inspireret af Claus, er denne kommet på armen.

Jeg går alt for sjældent med det, så fint lige at blive mindet om det, tak Claus:-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

My pleasure! 

Det er klart et af de ure, der sniger sig under andres og egen radar. Jeg bliver altid overrasket når jeg spænder det på og mindes historien bag samt at JLC har gjort sig en hel del umage med denne tribute, ikke kun med kasse, skive, lysende prikker mv. men ohså med værket der vist er ekstra fint justeret ind i reapekt for forgængerens status som chronometer. 

Claus

Langt tid siden jeg sidst har postet.

Dagens 4 Sinn ure samt Helmut Sinns 8 Sinn ure

İmage

İmage
[-]
  • cfnissen, khbk
Svar
Dagens Gİmage

Sent from my iPad using Tapatalk
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
[-]
  • cfnissen, khbk, Michael F, PHO
Svar
Sinn 1050.030 U50 med store hvide visere til hvid skjorte. A devil in disguise.

İmage
[-]
  • khbk, Michael F, pbr, PHO
Svar
Den gamle Seiko 5 modellinje var altid god for at kunne levere tidløs elegance (omend med beskedne tekniske finesser) til meget få penge !!

Her Seiko 5 SNKL341j på en rem fra DeLugs.

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
İmage

Jacob
İmage
[-]
  • cfnissen, khbk, PHO
Svar
İmage
/
Kristen

[-]
  • cfnissen, Taggert
Svar
IW376403

Lidt dress i dag.

İmage

İmage

İmage
Svar
Så landede der nyt ur på matriklen. Og ikke bare et nyt ur, men et for mig nyt type ur, nemlig et 40mm ur i fuld guld. Nærmere betegnet et Rolex Submariner 16618 fra 2008. Altså en af de sidste årgange inden man går over til de noget større (og for mig, alt for store) maxi cases og med graveret rehaut og med det ekstremt pålidelige 3135 værk, igen af den sene slags, så opgraderet med blue Parachrom hairspring som kom i år 2000…..hvis jeg husker korrekt.

Har tidligere været - og er fortsat - glad for de ældre 36mm Day-Date modeller, og sammenlignet med dem, der er det her decideret vulgært. Ja nogen vil enda sige, at det er alt for meget. Hvor de gamle Day-Dates er en entrecote grillet på terrassen, så er det her en Tournedos Rossini, hvor man beder om ekstra foie gras og i øvrigt også en skål bearnaise ved siden af.

Altså alt alt for meget, men også virkelig lækkert. İmage

Keld
Svar
Der er intet galt med en STOR skål bearnaise Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • keldw
Svar
(08-05-2024, 10:16 AM)Stensbjerg Skrev: Der er intet galt med en STOR skål bearnaise Icon_cool

Vi er ikke uenige :-)
Keld
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: PHO,48 gæst(er)