DAGENS UR
İmage
Mvh Kim 
[-]
  • Esni, khbk, MichaelA, PHO
Svar
Denne flotte sag er lige landet på matriklen - ja, det er en kineser og tilmed en GS homage med et navn der ikke er til at udtale

Fortsæt bare med at slå korsets tegn og alskens forbandelser ()…….. imens vil jeg glæde mig over dette meget veludførte ur, med dets facetslibninger, flotte “linen dial” med applikerede timemarkeringer, logo og datovindue, facetslebne time- og minutvisere, “capped” sekundviser, safirglas både for og bag, driftssikre Seiko NH35 værk og flotte og komfortable 5-leds facetslebne lænke !!

Naturligvis ingen Grand Seiko og NH35 værket er ingen skønhed gennem bagkassens glas, men uanset RIGTIG meget ur for beskedne penge !!

RMALTI (udtales “rimalti”) RM001

İmage
İmage
İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg fik også handlet årets sidste ur.

Et billigt og skønt ur

İmage

Sent from my iPad using Tapatalk
Mvh Kim 
Svar
İmage
/
Kristen

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • BadHamster, Esni, KOP, Reno
Svar
İmage
Glædelig jul!
[-]
  • Esni
Svar
Så fik GS lidt TLC med Cape Codİmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Pitstop efter endt IKEA roadtrip med det kvindelige islæt i familen, og så hjem og se dart

Tuna virker til det hele
God dag/aften til alle. İmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • BadHamster, PHO
Svar
Se bort fra datoen ........ jeg har også uret på i dag  Icon_e_biggrin1

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • BadHamster, khbk, Miwes, PHO, Reno
Svar
Så landede den kinesiske tysker fra Belgien ;)

Borman moonphase

İmage
Mvh Kim 
Svar
Lidt “Glacier Blue” på håndleddet i dag

İmage
/Peter

[-]
  • onkeldunkel
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)