Hvilket ur er Dit største fejlkøb..
Linde Werdelin 3-timer..... Elskede det på billeder og syntes faktisk også ret godt om det på armen i starten, men efterhånden så jeg fik gået med det og kigget nærmere på det så var der bare flere ting som begyndte at irritere mig voldsomt. Finishen var simpelthen ikke god nok på flere punkter. Den måtte videre og det tog mig en helvedes tid og jeg tabte en del penge på den....

.....Og alligevel sidder jeg jævnligt og kigger på Spidoliten og prøver at overbevise mig selv om at det kunne være et okay fornuftigt køb....

Men priserne afholder mig...Især brugtpriser kontra nypriser. Har for nylig set en brugt (2012) Spidospeed i den sorte version til 26K - Den klokke har altså en listepris på godt 75K...AVAVAVAVAVAVAV
Svar
MortenKN Skrev:Har for nylig set en brugt (2012) Spidospeed i den sorte version til 26K - Den klokke har altså en listepris på godt 75K...AVAVAVAVAVAVAV

WOW! Icon_e_surprised

Den er da helt galt når et ur (som slår sig op som kvalitet) på under ét år mister SÅ meget i værdi. Det ødelægger jo brandværdien og må da sende LW et signal om, at de har prissat deres ure helt helt helt forkert. Men er det for sent for dem at gøre noget? At sænke priserne ville være et en falliterklæring og der skal godt nok gå mange år uden prisstigninger før brugtpriserne bare nærmer sig nyprisen.
Svar
Citat:Det ødelægger jo brandværdien og må da sende LW et signal om, at de har prissat deres ure helt helt helt forkert.

Enig! Omvendt kan man sige at lander man en Spidospeed til den pris, så taber den nok ikke mere i værdi - Og jeg HAR altså også kun set det ene eksemplar som var banket så langt ned i pris...

Dog fik jeg tilbudt den nye Spidolite II da den udkom (uret var næsten spritnyt), ligeledes til noget der mindede om 30-40% under listeprisen....
Svar
Morten du skal da have købt det Cvstos, så LW'en ikke længere er dit dummeste (læs: dyreste) fejlkøb?! Icon_e_wink

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Citat:af TimeToWatch.dk » 4/06/2013 09:13

Morten du skal da have købt det Cvstos, så LW'en ikke længere er dit dummeste (læs: dyreste) fejlkøb?!

/Mads

Ja da Mads!! Super god idé.... og så tror jeg også jeg vil købe mig en Porsche Cayenne Turbo på 26" og begynde at skylle 1000 lapper ud i lokummet, bare for sjov.....

Not really.... Jeg er blevet klog af skade. LW Spidolite til den rigtige pris kan godt friste - Og det KAN Cvstos også - Men prisen skal være så MONSTER giftig så man næsten ville tabe penge hvis man IKKE købte det.... Det betyder at Spidoliten MAX må koste 30-35K og Cvstos Jet-Liner ligeså... Og altså hvis man IKKE har haft et Cvstos i hænderne så burde man prøve det. Kassen er for vild og glasset og den modificerede kaliber ligeså...At remmen og spændet falder lidt igennem kunne jeg godt leve med, til den rigtige pris.....Og jeg ville også godt kunne leve med at tabe en LILLE smule på begge modeller
Svar
Mit største fejlkøb (Bytte) må være Blancpain FF Concept 2000:

İmage

Jeg fandt det til salg i DK og vi lavede en byttehandel med mit JLC Master 8.
Jeg var i den syvende himmel i (max.) 3 dage, sååååååå fortrød jeg BITTERLIGT Icon_e_wink
Det er uden tvivl et fedt ur, men da den første følelse havde lagt sig........ Så tænkte jeg hvorfor Icon_rolleyes Icon_e_confused

Nå, det var med at komme videre, så det er glemt nu (næsten Icon_e_wink )
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Mit største fejlkøb var et Ole Mathisen Sport. Umiddelbart var det designet, som tiltrak mig - meget enkelt og tidløst. MEN en diameter på 38mm var bare alt for småt til mig, så den fik ingen armtid overhovedet! Havde den været 41-42mm havde det været en helt anden sag!
MVH Jesper
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)