04-06-2013, 08:38 AM
Linde Werdelin 3-timer..... Elskede det på billeder og syntes faktisk også ret godt om det på armen i starten, men efterhånden så jeg fik gået med det og kigget nærmere på det så var der bare flere ting som begyndte at irritere mig voldsomt. Finishen var simpelthen ikke god nok på flere punkter. Den måtte videre og det tog mig en helvedes tid og jeg tabte en del penge på den....
.....Og alligevel sidder jeg jævnligt og kigger på Spidoliten og prøver at overbevise mig selv om at det kunne være et okay fornuftigt køb....
Men priserne afholder mig...Især brugtpriser kontra nypriser. Har for nylig set en brugt (2012) Spidospeed i den sorte version til 26K - Den klokke har altså en listepris på godt 75K...AVAVAVAVAVAVAV
.....Og alligevel sidder jeg jævnligt og kigger på Spidoliten og prøver at overbevise mig selv om at det kunne være et okay fornuftigt køb....
Men priserne afholder mig...Især brugtpriser kontra nypriser. Har for nylig set en brugt (2012) Spidospeed i den sorte version til 26K - Den klokke har altså en listepris på godt 75K...AVAVAVAVAVAVAV
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)