Nyt ur til Max 6000,-
Du kan spørge til evig tid….

Folk har forskellig smag og holdninger.

Køb hvad du vil.
Mvh Kim 
Svar
(27-02-2022, 08:34 AM)stenstrupigen Skrev:
(26-02-2022, 10:33 PM)KobasGravgaard Skrev:
(26-02-2022, 10:20 PM)Appleboy Skrev: Du spørger og spørger, men du kan også lytte til hvad folk skriver :-) Kun en urmager kan fortælle dig klart hvilket værk er bedst! - alt anden vil være subjektive vurderinger som min, hvor gangreserven kan have en stemme.

Men forstår ikke hvorfor værket er vigtigst for dig, især ikke når vi taler et ur i det prisleje. Men det er måske bare mig……

Jeg slutter mine input her. Held og lykke med det ur du ender med at vælge :-)

Det handler ikke kun om værket. Har hørt at Powermatic 80 er bedre lavet end 4r36 - men om det har noget på sej ved jeg ikke… 

Det er mere en “meningsmåling” jeg køre her  Icon_e_biggrin1

Seiko værkerne kører genralt med meget store tolerancer. 4R36 ligger på -35  til + 45 sekunder og med 40 timers gangreserve.
ETAS powermatic 80 ligger inden for -4 - + 6 sekunder og har 80 timers gangreserve.

Men hvis der er så stor tolerancer Icon_e_surprised  Så bliver det Tissot PRX Powermatic 80
Svar
Buy the Seiko,i would because in my humble opinion they are the best value watches
you can buy anywhere today.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Så blev der købt Tissot PRX Powermatic 80 Icon_e_biggrin1

https://vm.tiktok.com/ZMLSXxY5w/
Svar
Tilykke - et godt valg :-)
Svar
(28-02-2022, 10:47 PM)Appleboy Skrev: Tilykke - et godt valg :-)

Mange tak  Icon_Up 

Ud af dem jeg har kunne finde - syntes jeg det er det bedste automatiske ur i klassen under 6000,-
Svar
Congratulations a nice designed watch Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • KobasGravgaard
Svar
(01-03-2022, 02:25 PM)willy Skrev: Congratulations a nice designed watch Icon_smil

Icon_not
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)