Ændring på forum
Kære Kim

Tusind tak for din store indsats gennem årene!

Kære alle,

Jeg erkender at min aktivitet på urforum/urdebatten er meget svingende, og ikke i flere år på noget tidspunkt har været særlig stort.  Men jeg er her trods alt ind i mellem og jeg har på ingen måde mistet interessen.  Faktisk er jeg allerede moderator, selvom jeg heller ikke har været ret aktiv på det område. Jeg har dog af og til slettet et indlæg på salgs-delen, som er blevet rettet til "Kan slettes...".  Det fortsætter jeg gerne med, og jeg skal nok forsøge at være bare en lille smule mere aktiv.  

Selvom vi kun er få aktive tilbage (der er vel højst tyve, som bare ind i mellem skriver) synes jeg, det vil være synd at stoppe.  

Jeg kontakter Kim og Thomas direkte - men fortæl mig endlig, hvis I har andre forslag, eller ikke synes, det er en god idé.

/Bjørn.
Svar
Hej Bjørn

PB besvaret.

Jeg har lige ændret indstillingerne således at du har de fulde rettigheder. Det var kun mig der havde det før. Jeg venter lige lidt med at at fjerne mine, hvis der er noget du har spørgsmål til. Lige så snart du er inde i det relevante, ændrer jeg min bruger fra administrator til almindelig.

Og tak for de søde ord til jer alle.

Jeg håber der på sigt kommer kræfter til som har tid/mulighed for at overtage ejerskabet og give forummet et løft/en modernisering og dermed en chance for vedvarende at eksistere  Icon_Up
[-]
  • cfnissen
Svar
Hej Kim

Jeg skynder mig lige at melde mig i koret af taknemmelige røster. Dine billeder, indlæg og altid gode tone har uden tvivl haft indflydelse på min egen interesse. Jeg forstår som de øvrige også udmærket din beslutning. Måske din interesse blomstrer op igen, måske ikke, hvem ved. Held og lykke i hvert fald.

Fedt, Bjørn at du bærer faklen videre, så det ikke visner helt.

M.v.h. Thomas
[-]
  • cfnissen
Svar
Hej Kim. Alle har vist sagt, hvad der kan siges. Det har været en stor glæde at være med. Tak for din store indsats og tak til Bjørn for at tage over. Måske skal vi have en OT tråd om hatte

Mvh

Lars

Sendt fra min SM-A525F med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • bjorn_e58, cfnissen
Svar

Hej Kim.

Tak for bekendsskabet. Så er du igang med nye interesser formoder jeg. Dejligt.

God jul og godt nytår :)
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
Kim, det har været en fornøjelse at være på dit forum. Jeg synes nu stadig det her forum kan noget, som jeg ikke finder på Facebook eller Instagram. Tak for det.

Jeg håber forummet forsætter, måske med en ændring at kan ses mere i virkeligheden på et tidspunkt. Jeg tror det er en del af hvad vi mangler.

Jeg håber du stadig følger lidt med, og måske en dag får du tilbagefald og trangen til at flippe et ur eller ti vender tilbage.

Glædelig jul.

Sendt fra min SM-G991B med Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
Hej Kim,

Tak for din store indsats og alle de gode indlæg igennem årene.

Og tak for godt selskab når vi kørte sammen fra det sydsjællandske til urarrangementer, det er altid hyggeligt.

God vind fremover, og mon ikke urinteressen i et eller andet omfang vil bestå.
Mvh
Morten
[-]
  • cfnissen
Svar
Kære Kim, tak for din indsats gennem så mange år.  Icon_Up
Glædelig jul og god vind fremover! Håber dog at du vil kigge forbi fra tid til anden.
[-]
  • cfnissen
Svar
Hej Kim

Mange tak for indsatsen og rigtig mange gode, spændende indlæg og diskussioner gennem tiden.

Jeg er desværre lidt samme sted, hvor min ur-interesse også er aftagende eller i hvert fald i dvale. Primært fordi jeg har bestilt ny motorcykel og har brugt det sidste 1-1,5 år på at nørde hvad det skulle være for en :-). Derudover er jeg desværre ikke drengen med guldbukserne, så motorcyklen gør, at der er færre/næsten ingen midler til ure.

Meeeen, interessen skal nok komme igen og så ville jeg da være rigtig ked af hvis det forum forsvandt. Jeg kan stadig huske da jeg havde en browser med urforum åben hele dagen og håbefuldt refreshede min browser hver halve time i håb om at der var kommet et nyt indlæg :-).

God vind, god jul og godt nytår! :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Håber ikke at afspore denne meget vigtige tråd, men hvilken mc har du købt @onkeldunkel..
Tilbage til tråd emne..
Jeg er en af dem som nyder et dansk forum hvor jeg kan læse mere om hvad jeg ikke ved, som tool ure tråde, og få en masse inspiration til hvad mit næste ur eller ur produceret skal være.. Som ikke Facebook bruger mener jeg at der er et behov for et mere "lukket" forum for erfarne og Os mindre erfarne..
Som mange andre glemmer jeg at påskønne alt det arbejde som du, Kim, og andre lægger i dette forum for at jeg kan hygge mig med at læse spændende indlæg, så mange tak.

Sendt fra min ONEPLUS A6003 med Tapatalk
[-]
  • onkeldunkel
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)