DAGENS UR
Nej ikke hvad jeg ved af, men jeg måler ikke mine ure så nøje da de også hviler meget når jeg går med en beater.

Og uanset om vi skyder 9, 45, 38 eller 357 tager jeg det ur på jeg har lyst til dog kommer mit Dornbluth ikke med.

75eren er knægtens det er et klasse våben som skyder rigtigt behageligt, men det ved du jo alt om.

Jeg har selv en H&K 45 men skyder reelt pt bedre med knægtens 9mm.

De andre på billedet er min kammerats som har en stor samling 73eren blev samlet op på en B&R auktion som tydeligvis IKKE anede hvad de solgte, den er så smooth at skyde med at man tror det er løgn, reelt en af verdens 2 bedste revolver.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
İmage
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr
Svar
(11-10-2021, 08:21 PM)Stensbjerg Skrev: De andre på billedet er min kammerats som har en stor samling 73eren blev samlet op på en B&R auktion som tydeligvis IKKE anede hvad de solgte, den er så smooth at skyde med at man tror det er løgn, reelt en af verdens 2 bedste revolver.

Colt Python 1st edition den anden af de to ?!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(11-10-2021, 09:30 PM)pbr Skrev:
(11-10-2021, 08:21 PM)Stensbjerg Skrev: De andre på billedet er min kammerats som har en stor samling 73eren blev samlet op på en B&R auktion som tydeligvis IKKE anede hvad de solgte, den er så smooth at skyde med at man tror det er løgn, reelt en af verdens 2 bedste revolver.

Korth hvis vi taler om kaliber 357
[-]
  • pbr
Svar
(11-10-2021, 10:30 PM)mikkelbl Skrev: Korth hvis vi taler om kaliber 357

Det er også et godt bud !!  Icon_party
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(11-10-2021, 10:30 PM)mikkelbl Skrev:
(11-10-2021, 09:30 PM)pbr Skrev:

Korth hvis vi taler om kaliber 357
Korth uanset kaliber

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • pbr
Svar
Krigsuret :)

Pam 00372

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
[-]
  • cfnissen, Larsb, longbear, pbr
Svar
Netop nyankommet i dag - Escapement Time med Seiko VH31 high beat quartz værk, der får sekundviseren til at bevæge sig næsten som et low beat mekanisk værk.

Kassen og skiven tydeligt inspireret af King Seiko fra 70’erne - kassen er fuldt poleret, kronen signeret, skiven er off white (elfenbensagtig) ingen dato eller lume, blåneret sekundviser (skulle være ægte blånering).

Sort faux croco læderrem (ny ordentlig brun distressed læderrem og foldespænde bestilt fra Uhrenarmbandversand).

Kassediameter omkr 40mm uden krone (har ikke lige haft skydelæren fremme endnu), 20mm mellem hornene og 50 ATM vandtæthed.

Alt i alt fantastisk hvad man kan få for 900kr incl. forsendelse fra Kina via Aliexpress

Flere billeder følger, når den nye rem ankommer.

Jeg er godt tilfreds !

İmage
/Peter

Svar
Fandt lige denne canvas rem på foldespænde, som er mindre forfærdelig end den falske sorte croco rem der fulgte med uret - og langt mere komfortabel !!

İmage
/Peter

[-]
  • Larsb, phrede
Svar
Var inde hos Ole Mathiesen og få en catch-up kaffe med Daniel.

Han havde lidt sødt til kaffen…

En Patek 4947/1A - en annual calendar i stål. Læg mærke til skiven som havde en ‘linen’ effekt som man også bla. ser på ældre Rolex.

Den tilsvarende, udgåede, udgave i hvidguld med rem.

Og endelig en Lange 1815 Thin Honeygold ‘Homage to F. A. Lange’ udgivet i 2020 i 175 ex. i anledning af 175 års jubilæum.

Ikke så ringe på en grå torsdag.

Claus
İmage

İmage

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

[-]
  • Larsb, longbear, phrede
Svar
Det er en russer:)

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • cfnissen, Larsb, longbear
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)