Ny vintage inspireret dykker
Tak, der har også været mange plusser og minusser igennem for at komme frem til det endelige valg - og så gjorde et rigtig godt tilbud lige det sidste ;-)

Det er skam heller ikke en hemmelighed, så det er dette jeg har på vej:
İmage

Frisk farve, 500 m vandtæt, 80 timers gangreserve og Nivachron balance + "tool" look'et er lige i skabet, syntes jeg. Jeg er ikke dykker, men derfor må man vel godt syntes om et lækkert dykkerur nu til dags Icon_e_biggrin1 Fandt det til 4150 kr i en dansk webshop, super pris for sådan et ur (syntes jeg Icon_diver )

Remmen kan jeg ikke umiddelbart med ift looket, så der har jeg allerede bestilt en anden... Men det kan jo være at den overrasker i virkeligheden.

Dit Yema er også en super fedt valg i den kategori Icon_Up God aften herfra også Icon_smil

Flere billeder fra mig snarest, forhåbentligt allerede i morgen Icon_e_biggrin1
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Mega flot og dejligt med lidt farver i denne ellers så triste (års-)tid :-). Stort tillykke - jeg er spændt på at se wristshots. Jeg tror godt remmen kunne være god på armen - den ser i hvertfald lækker ud Icon_Up Icon_flag
[-]
  • BadHamster
Svar
İmage
Min siger velkommenDet ur skal du nok blive glad for og remmen er faktisk i rigtig god kvalitet. Hvor købte du det henne?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Tak onkeldunkel og jazzman Icon_Up

Godt at høre både ur og rem skulle være godt. Er forresten også spændt på hvor godt kransens låsemekanisme virker :-)

Jeg har købt det ved ditur.dk. De har "Valentines-rabat" på 25% med rabatkoden Valentine21 (hvis andre skulle være interesseret, de har bl.a. Tissot, Certina og Seiko Icon_smil )

Pakken står til "Under levering" ifølge GLS, så er spændt som juleaften - men det er der nok mange af jer der kender til den følelse når et nyt ur er på vej Icon_e_biggrin1
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • onkeldunkel
Svar
İmage

Svar
İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

Den orange ørn er landet

Første indtryk er - FEDT
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • doxa300, pbr, TH, willy
Svar
Den er vildt fed - men er enig i, at man nok kan finde en lidt mere "elegant" rem Icon_blink

Stort tillykke med det !! Icon_flag Icon_flag
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • BadHamster
Svar
Mange tak Peter :-)

Jeg har en tropic gummirem på vej, så må jeg se om det er et match. Har du(/eller andre?) nogle gode ideer til rem til dette ur?

Lumen er forresten meget flot også i blålig nuance:
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • KOP, Miwes, willy
Svar
Mega fed
Har selv kigget på den flere gange

Jacob
İmage
[-]
  • BadHamster
Svar
Jeg har tænkt på en blank beads of rise lænke, hvis det ellers er muligt at finde en. En blank shark mesh kunne måske også bruges

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)