11-02-2021, 09:09 PM
Tak, der har også været mange plusser og minusser igennem for at komme frem til det endelige valg - og så gjorde et rigtig godt tilbud lige det sidste ;-)
Det er skam heller ikke en hemmelighed, så det er dette jeg har på vej:

Frisk farve, 500 m vandtæt, 80 timers gangreserve og Nivachron balance + "tool" look'et er lige i skabet, syntes jeg. Jeg er ikke dykker, men derfor må man vel godt syntes om et lækkert dykkerur nu til dags
Fandt det til 4150 kr i en dansk webshop, super pris for sådan et ur (syntes jeg
)
Remmen kan jeg ikke umiddelbart med ift looket, så der har jeg allerede bestilt en anden... Men det kan jo være at den overrasker i virkeligheden.
Dit Yema er også en super fedt valg i den kategori
God aften herfra også 
Flere billeder fra mig snarest, forhåbentligt allerede i morgen
Det er skam heller ikke en hemmelighed, så det er dette jeg har på vej:

Frisk farve, 500 m vandtæt, 80 timers gangreserve og Nivachron balance + "tool" look'et er lige i skabet, syntes jeg. Jeg er ikke dykker, men derfor må man vel godt syntes om et lækkert dykkerur nu til dags
Remmen kan jeg ikke umiddelbart med ift looket, så der har jeg allerede bestilt en anden... Men det kan jo være at den overrasker i virkeligheden.
Dit Yema er også en super fedt valg i den kategori
Flere billeder fra mig snarest, forhåbentligt allerede i morgen
Mvh Danny

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)

Det ur skal du nok blive glad for og remmen er faktisk i rigtig god kvalitet. Hvor købte du det henne?