19-01-2021, 10:57 AM
Skiven bliver for lille til dig.
|
DAGENS UR
|
|
19-01-2021, 10:57 AM
Skiven bliver for lille til dig.
19-01-2021, 11:14 AM
Jeg har haft det før......syntes det var ok
Sendt fra min moto g(8) power med Tapatalk
19-01-2021, 12:46 PM
(18-01-2021, 08:41 PM)Jens Skrev: Kanji-ugedag! Det synes jeg er pragtfuldt. Der er meget her, der giver stof til eftertanke, også Osaka -Viborg på 4 dage. Kanji daghjulet var én af de væsentlige grunde til, at jeg gerne ville have en JDM reference - fsv. angår Osaka-Viborg på 4 dage, så er det ganske rigtigt meget imponerende. Dog skal det siges, at det tog butikken 5 dage at få uret pakket og sendt. Men stadigvæk, så er 9 dage fra man trykker "køb" og til uret sidder på armen, når det kommer helt fra Japan, lidt af en bedrift !! De fleste asiatiske butikker benytter sig af enten FedEX eller DHLexpress lige for tiden, idet EMS/det nationale postvæsen er voldsomt udfordret - og det kan vi så nyde godt af. Også fortoldningen var noget nemmere og eftersom fortoldningen sker hos DHL, så slipper man for PostNords røveriagtige ekspeditionsgebyr. Alt i alt, incl. forsendelse og importafgifter, står uret mig i ca. 2.300 kr. Det er omkr. en 500kr. mere, end den kan købes til i Europa, men det er så det, man betaler for Kanji daghjulet og JDM referencen (herunder "made in Japan" på skiven). Så kommer udgiften til lænke opgraderingen fra StrapCode oveni - incl. forsendelse osv. 793kr. Den originale lænke er såmænd OK, men StrapCode er bare bedre og mere komfortabel (og mindre raslende) /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
19-01-2021, 04:05 PM
19-01-2021, 04:23 PM
(19-01-2021, 12:46 PM)pbr Skrev: Alt i alt, incl. forsendelse og importafgifter, står uret mig i ca. 2.300 kr. Det er omkr. en 500kr. mere, end den kan købes til i Europa, men det er så det, man betaler for Kanji daghjulet og JDM referencen (herunder "made in Japan" på skiven). Så kommer udgiften til lænke opgraderingen fra StrapCode oveni - incl. forsendelse osv. 793kr. Hvor fandt du den Strapcode henne?
19-01-2021, 04:43 PM
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
19-01-2021, 06:43 PM
Uhhhh, hvis de nu havde lavet "dressKX" med den skive i stedet for med de runde timemarkeringer og med viserne derfra også !!
/Peter
20-01-2021, 12:21 PM
Fedt ur. 45 el 50 mm??
Sendt fra min moto g(8) power med Tapatalk |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|