18-01-2021, 04:59 PM
|
Diving Watches.
|
|
18-01-2021, 07:00 PM
Hvis det virker for dig Torben så slå dig løs
mit sind sætter du ikke i kog. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
18-01-2021, 07:34 PM
18-01-2021, 07:51 PM
Looks a bit small for your wrist to me.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
18-01-2021, 08:16 PM
Jeg synes, at det med størrelse er ganske irrelevant i dette som i så mange andre spørgsmål.
Et ur har den størrelse, som det nu engang har og så passer det til ejerens arm, når det er på. Size follows function...sådan da! Citizen laver dejlige ure. Jeg glæder mig over mine "Pingi", gammel og ny model. / Kristen
18-01-2021, 09:18 PM
Størrelsen betyder meget for mig :-). Mit håndled er ca. 18,5 og jeg vil helst ikke over 43mm og ikke under 41mm (dog betyder lug-to-lug mere for mig - den skal helst være mellem 49-51mm). Mht. tykkelsen, så vil jeg helst ikke over 15mm og det må meget gerne være tyndere. Jeg har kig på et ur, som er 17mm og det eneste der holder mig tilbage er tykkelsen :-). Fjollet, men ikke desto mindre vigtigt for mig :-)
Dog er helt enig - der er ikke noget rigtig/forkert og en stor del af det er også vane/hvad man er vant til at gå med :-) Sent from my iPhone using Tapatalk
18-01-2021, 10:55 PM
(18-01-2021, 08:01 PM)Appleboy Skrev: Det sidder på mit ben I just bought this one,for when i go fishing. https://www.urkompagniet.dk/casio-g-shoc...additional Good price,and i happen to love G.Shocks,but i keep giving them away.I will try to keep this one. It only weighs about 115 gram.Have noticed Casio are downsizing many models now,and i think that is a good thing.But this one was a very good offer at this price. - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
18-01-2021, 11:17 PM
Fedt - det er et lidt anderledes G-shock, men superflot og jeg kan rigtig godt lide remmen
19-01-2021, 10:00 AM
(18-01-2021, 10:55 PM)willy Skrev: I just bought this one,for when i go fishing. Jeg er personligt vild med deres frogman udgave. Tillykke med dit Casio Sendt fra min moto g(8) power med Tapatalk |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)


![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)
