Diving Watches.
#11
inspiration til debatten - min håndled 16,5 cm:

İmage

God dag derude!
[-]
  • onkeldunkel, runzuk5
Svar
#12
Hvis det virker for dig Torben så slå dig løs Icon_party
mit sind sætter du ikke i kog. Icon_blink Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#13
(18-01-2021, 04:59 PM)Appleboy Skrev: inspiration til debatten - min håndled 16,5 cm:

İmage

God dag derude!
Pisse fedt

Sendt fra min moto g(8) power med Tapatalk
Svar
#14
Looks a bit small for your wrist to me. Icon_blink
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • millan renatus
Svar
#15
Det sidder på mit ben Icon_e_surprised
[-]
  • onkeldunkel, runzuk5
Svar
#16
Jeg synes, at det med størrelse er ganske irrelevant i dette som i så mange andre spørgsmål.
Et ur har den størrelse, som det nu engang har og så passer det til ejerens arm, når det er på.
Size follows function...sådan da!
Citizen laver dejlige ure.
Jeg glæder mig over mine "Pingi", gammel og ny model.
/
Kristen
[-]
  • runzuk5
Svar
#17
Størrelsen betyder meget for mig :-). Mit håndled er ca. 18,5 og jeg vil helst ikke over 43mm og ikke under 41mm (dog betyder lug-to-lug mere for mig - den skal helst være mellem 49-51mm). Mht. tykkelsen, så vil jeg helst ikke over 15mm og det må meget gerne være tyndere. Jeg har kig på et ur, som er 17mm og det eneste der holder mig tilbage er tykkelsen :-). Fjollet, men ikke desto mindre vigtigt for mig :-)

Dog er helt enig - der er ikke noget rigtig/forkert og en stor del af det er også vane/hvad man er vant til at gå med :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • jvi1
Svar
#18
(18-01-2021, 08:01 PM)Appleboy Skrev: Det sidder på mit ben  Icon_e_surprised
Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol Icon_lol

I just bought this one,for when i go fishing.

https://www.urkompagniet.dk/casio-g-shoc...additional

       Good price,and i happen to love G.Shocks,but i keep giving them away.I will try
to keep this one. It only weighs about 115 gram.Have noticed Casio are downsizing
many models now,and i think that is a good thing.But this one was a very good offer
at this price.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
[-]
  • pbr, runzuk5
Svar
#19
Fedt - det er et lidt anderledes G-shock, men superflot og jeg kan rigtig godt lide remmen Icon_Up Tillykke med det! Icon_flag
[-]
  • willy
Svar
#20
(18-01-2021, 10:55 PM)willy Skrev: I just bought this one,for when i go fishing.

https://www.urkompagniet.dk/casio-g-shoc...additional

Good price, and i happen to love G.Shocks, but i keep giving them away. I will try to keep this one. It only weighs about 115 gram. Have noticed Casio are downsizing
many models now, and i think that is a good thing. But this one was a very good offer at this price.

Jeg er personligt vild med deres frogman udgave. Tillykke med dit Casio

Sendt fra min moto g(8) power med Tapatalk
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)