19-11-2020, 06:32 PM
|
DAGENS UR
|
|
19-11-2020, 07:28 PM
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
19-11-2020, 08:58 PM
Det er sindsygt flot
Sent from my iPhone using Tapatalk
19-11-2020, 09:02 PM
Best pilot is a bit over the top
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
19-11-2020, 10:29 PM
Bortset fra at der er mega stor forskel på de to ure prismæssigt Willy
Sent from my iPhone using Tapatalk
19-11-2020, 11:20 PM
Willy > det skal også mere opfattes at det for mig er et fantastisk flyver ur, men fint med et lækkert IWC.....det ville jeg nu også kunne nyde
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
20-11-2020, 12:07 AM
(19-11-2020, 11:03 AM)KimT Skrev: Det er dog ikke til mig, men en gave til min søn (som ikke læser med her) der snart rammer en milepæl. Planen er at få bagkassen graveret inden han får det :-) Godt valgt Kim. Og tillykke til og med ham Min søn fik dette, da han blev Cand. Ling. Merc i juni,han fik dog selv oplevelsen ved at købe det hos Ad. (Jeg havde bestilt det i november) Han er stadig oppe og køre over det Og jeg kigger misundeligt på hans håndled BB 58 er bare fedt.![]() Sent from my iPhone using Tapatalk
20-11-2020, 09:32 AM
(19-11-2020, 10:29 PM)runzuk5 Skrev: Bortset fra at der er mega stor forskel på de to ure prismæssigt WillyPrice alone does not make a watch better or worse. Many expensive watches are rubbish just like many cheap watches are. Looking at the history of a watch is also very important.I quite like the look of the Zenith pilot,it has its own personality. But it has not got the history of the IWC pilot watches behind it. At the time these watches were actually used by military pilots they cost about the same price.Most of what you see today,is made to look good,because just like dive watches they will never be used for their original purpose. - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
20-11-2020, 10:29 AM
Tager lige ud i hjørnerne af samlingen i disse dage.
To fine ure - på hver deres måde ![]() Lip Grand Pavois med den vildeste patina (eller bare en beskidt skive, hvis du er i det humør) ![]() LMM-01 fra designbutikken Merci Paris. Et ur med kraftig inspiration fra piloture og ‘the dirty dozen’. Enkelt og laid-back Claus Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|
Brugere der kigge i denne tråd: 4 gæst(er)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)

Og jeg kigger misundeligt på hans håndled
BB 58 er bare fedt.