It's the final countdown - eller noget...
Hey - tillykke med fødselsdagen.
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Mange tak :-)

Jeg bliver lige nødt til at dele min begjestring! Min lænke var en tand for stram, så jeg skulle have sat et ekstra led i, men kunne ikke helt regne ud hvordan man skulle gøre. Lænken ser nemlig således ud på hele lænken, på begge sider - helt glat.

İmage

På bagsiden sidder to skruer i hver side, på hvert eneste led og det kunne jeg først ikke helt greje. Så jeg prøvede at skrue, men fandt så ud, at det ikke er skruer. Det er fjederpåvirkede paler, som kan åbnes ved at dreje dem en halv omgang. På dette billede har jeg drejet de to yderste paler en halv omgang.

İmage

Når man har gjort det, så kan man tage det yderste af leddet af og dermed fjerne/tilføje led - det er GENIALT!

İmage

Og det er virkelig kram - det kører som smurt uden slinger i valsen! :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Kæft det er blæret!
Og tillykke med opgraderingen til v 5.0 Icon_flag Icon_flag
Svar
Genialt i alt sin enkelthed Icon_Up
det med at købe nyt fra AD dealer tror jeg aldrig jeg kommer til igen,
pga økonomien omkring urene og det opvejer butik oplevelsen ikke for mig.

Så vil jeg langt hellere købe nyt i det set up som f.eks Dornbluth har,
hvor man er "på" fabrikken uden fordyrende mellem led.

men enhver skal gøre hvad man føler for. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • En_Nissen
Svar
Virkelig lækkert lænkesystem. Jeg kan rigtig godt lide at der ikke er nogle synlige stifter/skruer på siden Icon_Up
Svar
Tillykke med de 50 og det fine ur :)
Svar
For pokker en fed gave til dig selv - fedt ur og SÅ godt at du vælger at købe hos forhandler med åbne øjne! Det kan der godt komme spændende invitationer ud af.

Stort tillykke med årene og uret.

Claus

Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Svar
Mange tak skal I have - jeg synes det var nemmere at blive 40, men jeg klager ikke :-D. Og ja, oplevelsen hos en AD er altså væsentlig anderledes et at få besøg af UPS eller DHL (det er dog også godt :-)). Så jeg kommer helt sikkert til at købe hos AD igen, men vil garanteret også stadig handle på C24 når det giver mening. Lige nu skal jeg dog slappe lidt af med ur-indkøbene og nyde de ure jeg allerede har og som jeg er utrolig glad for :-).

PS.: Et Dornbluth står også højt på min ønskeliste og jeg vil godt tro at den oplevelse er endnu mere speciel! Jeg har deres katalog og kigger i det med jævne mellemrum :-)
Svar
Stort tillykke om. GO laver bare så fede ure. Men der er meget godt fra Tyskland

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
Mange tak og ja, det gør det og så er jeg vild med hvor gennemtænkt deres ure er.

Lænken passede stadig ikke helt, men der er så heldigvis to halve led (de sidste to led tættest på spændet). Der er stifthuller i de to halve led og leddet tages af ved at dreje palen i midten en halv omgang, så palen kan skubbes ud. Det minder om IWC’s lænker, men er bare endnu mere elegant fordi man ikke behøver skubbe palen ned mens man skubber stiften ud! Og alt kører bare knivskarpt og præcist. Det er SÅ lækkert lavet :-)

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen, Larsb, MichaelA
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)