22-08-2020, 07:55 AM
Phillips har nu etableret sig i Danmark og holdt i den anledning et arrangement med preview på ure, der kommer på auktion i november.
Smukke lokaler

En 2499

En flot Daytona

Lidt AP og en VC 222

Lidt mere Rolex

Lidt fra Independent skabet med DeBethune og R. Gauthier

Ud over urene, så var hovedpersonen klart Aurel Bacs, manden der fik et hammerslag på næsten 18 mio USD på ‘Paul Newman’s Paul Newman’, en sjælden Daytona. Han fortalte om Phillips og Paul Newman auktionen.

Bagefter fantastisk middag lavet af Mikkel Karstad med god udsigt - både udenfor og indenfor

To Voutilainen, ikke lige hverdagskost

Et vildt sjældent set Cartier Crash

Og der var sørme også et FP Journe!

En ganske sjælden Patek

VC var også repræsenteret

Og en vild AP

Mildest talt en god fredag aften.
Og lidt facts om arrangementet for lige at holde rene linier. Inviteret af Phillips via Kristian Haagen. Middagen indeholdt i invitationen. Udover det, intet formelt samarbejde med Phillips for mit vedkommende. Bare for en god ordens skyld.
Arrangementet er en del af Phillips’ lancering i Danmark. Samme dag var der også er artikel om deres danske repræsentant i Dagbladet Børsen. Og alle billederne er i øvrigt mine egne.
Claus
Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen
Smukke lokaler

En 2499

En flot Daytona
Lidt AP og en VC 222

Lidt mere Rolex

Lidt fra Independent skabet med DeBethune og R. Gauthier

Ud over urene, så var hovedpersonen klart Aurel Bacs, manden der fik et hammerslag på næsten 18 mio USD på ‘Paul Newman’s Paul Newman’, en sjælden Daytona. Han fortalte om Phillips og Paul Newman auktionen.

Bagefter fantastisk middag lavet af Mikkel Karstad med god udsigt - både udenfor og indenfor

To Voutilainen, ikke lige hverdagskost

Et vildt sjældent set Cartier Crash

Og der var sørme også et FP Journe!

En ganske sjælden Patek

VC var også repræsenteret

Og en vild AP

Mildest talt en god fredag aften.
Og lidt facts om arrangementet for lige at holde rene linier. Inviteret af Phillips via Kristian Haagen. Middagen indeholdt i invitationen. Udover det, intet formelt samarbejde med Phillips for mit vedkommende. Bare for en god ordens skyld.
Arrangementet er en del af Phillips’ lancering i Danmark. Samme dag var der også er artikel om deres danske repræsentant i Dagbladet Børsen. Og alle billederne er i øvrigt mine egne.
Claus
Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)