DAGENS UR
Exploring Bornholmİmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Morgenstund har guld i mund

İmage

Lange 1815


Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Svar
Office attire:

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
İmage
Ref: 16570 Red SOX

(Forklaring på Red S.O.X. navnet er her copy/pasted fra nettet:
“Well, as often with Rolex, there are small difference between the years of a model and the Explorer II is no difference.

Red: red GMT hand as found in the 16570 and 16550

S.O.: Swiss Only dial putting it into around 1998/99 when there was the transition from Tritium (SWISS T<25) to Superluminova (SWISS MADE), the “SWISS” can be only found on the period when Luminova was used.

So there you have it, the Red Swiss Only eXplorer, a.k.a the Red S.O.X.”


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • willy
Svar
White sox her - med den mest behagelige rem jeg endnu har prøvet :-)

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Avantismo, willy
Svar
Ja, Bornholm er perfekt nu!
Pt Nordlandet.
/
Kristen
[-]
  • KOP
Svar
(12-08-2020, 03:22 PM)onkeldunkel Skrev: White sox her - med den mest behagelige rem jeg endnu har prøvet :-)

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk


Ehh, et Rolex skal i mine øjne bæres på den originale lænke... Jeg har selv Erikas, og ja den er da behagelig. Meen Explorer II skal være iklædt lænken, som jo også er behagelig her i varmen pga. extension +5mm.
Bare min mening


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • ebsilon
Svar
Hvor sjovt, min første tanke var "hold da op den rem passer super godt til uret" Det sagt, jeg ville gå med "begge" ure  Icon_e_biggrin1
Svar
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh.

Jørgen
Svar
(12-08-2020, 11:11 PM)KOP Skrev: Ehh, et Rolex skal i mine øjne bæres på den originale lænke... Jeg har selv Erikas, og ja den er da behagelig. Meen Explorer II skal være iklædt lænken, som jo også er behagelig her i varmen pga. extension +5mm.
Bare min mening

Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg er grundlæggende enig - jeg foretrækker også uret på lænke (og lænker generelt), men når det er sagt, så synes jeg 1) Remmen ser ikke helt tosset 2) Erika remmen ER mere behagelig end lænken her i varmen (selv med Easylink) :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • KOP, MichaelA
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)