Ny vintage inspireret dykker
Jeg vil egentlig bare gentage KOP. Seiko er super fed, jeg er vild med den type kasse. Doxa skal være en anden model fra dem.

Jeg har så en Rado Captain Cook, som jeg er meget glad for, de har ramt farverne helt perfekt på den.

Et andet vintage inspireret ur jeg er ret glad for er Dan Henry 1970.
https://danhenrywatches.com/collections/...8567808082

Sendt fra min XQ-AU52 med Tapatalk
Svar
Hvad med denne nye certina?İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Wow mange gode forslag - tak for alle dem Icon_Up

Rado har jeg også haft kigget på før og deres Captain Cook serie kan jeg også rigtig godt lide - men der kommer man også hurtigt et godt stykke fra mit budget, desværre...

Og som jeg læser det skal man næsten prøve Certina PH200M for at se om man kan forlides med størrelsen... Eller jeg kan selvfølgelig også tage chancen og se om den går Icon_smil

Jeg skal også lige have gransket lidt nærmere i de andre forslag i har nævnt - tak igen. Og hvis der er andre der kommer i tanke om andre forslag så sig endelig til Icon_Up
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Jeg ved ikke helt om den opfylder dykker/vintage vibe kriterierne, men hold op jeg synes den er flot :-). Hvis jeg ikke havde urindkøbsstop, så var den røget i kurven :-)

https://zeloswatches.com/collections/hor...5049223257
Svar
İmage
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • MichaelA
Svar
Urindkøbsstop, er der nogen herinde der kender det ord  Icon_sign  Icon_sign  Icon_sign
[-]
  • MichaelA
Svar
(24-07-2020, 08:08 PM)KOP Skrev: Urindkøbsstop, er der nogen herinde der kender det ord  Icon_sign  Icon_sign  Icon_sign

Af navn, ja. Af gavn? Hahahaha!!!
Svar
Urindkøbstop staves med kun et ‘s’.

Håber alle når deres individuelle top, men husk, der er altid en opkørsel og en top mere.
Svar
Stop = full speed ahead Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Haha - jeg har vist nået min top og min bankkonto har nået det modsatte :-)
[-]
  • Jens
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)