DAGENS UR
(17-07-2020, 11:15 AM)Madeno1 Skrev: Det er seriøst mit grail watch. Jeg MÅ bare have det en dag. Det er så fedt  Icon_e_biggrin1
Måtte du vente længe på det, fra da du var skrevet op - eller har du købt det brugt?

Der er virkelig mange brugte sorte BB58 til salg lige nu (DBA og FB). Jeg tror der er mange der har forelsket sig i den nye blå :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Madeno1
Svar
(17-07-2020, 08:28 PM)onkeldunkel Skrev: Der er virkelig mange brugte sorte BB58 til salg lige nu (DBA og FB). Jeg tror der er mange der har forelsket sig i den nye blå :-)

Hvis jeg skal give 26.000 for et ur, så skal det være nyt og 100% sikker på at jeg har den ægte varer. Det blå er OK, men ville til hver en tid nappe et Pelagos, hvis jeg skulle have et blåt Tudor. 
Jeg synes det sorte BB58 er mere tidsløst og går bedre med diverse straps. Men hey, hver sin smag. Jeg SKAL have et sort BB58 en dag ?

(17-07-2020, 07:21 PM)sweeperdk Skrev: Nej jeg måtte ikke vente længe.

Faktisk ventede jeg under et døgn....

Hvor lækkert! Dybt misundelig  Icon_not
[-]
  • onkeldunkel
Svar
İmage

Det sidste nye er i plastik :-) så det blev Sky Dweller i dag :-)

Svar
Stadig denne her :-)

İmage

[-]
  • cfnissen, KOP, phrede
Svar
Camping med fruen...

İmage
Svar
Dykker i dag:

İmage

--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • cfnissen, Møller, PHO
Svar
En padde, to krabber og en søstjerne İmage

Svar
Dagens ur på tur med Rørvig/Hundested
Færgen i baggrunden İmageİmage

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • Madeno1, phrede
Svar
Synes nok billederne så bekendte ud. Vi er lige kommet tilbage til sommerhuset efter at have været på Rørvig havn.
Svar
Jeg har rejseuret på, et 24 timers GMT, som dog ikke rigtig blev brugt. Pladsen er en relativ tom Markus Plads i Venedig. İmage

Sendt fra min XQ-AU52 med Tapatalk
[-]
  • longbear, phrede
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)