DAGENS UR
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • longbear, Møller, Smilla
Svar
[mention]Møller [/mention] Octofinissimo on a budget

Kan man wrist roll fra Tapatalk?




[-]
  • Møller
Svar
(10-07-2020, 10:40 PM)longbear Skrev: [mention]sweeperdk [/mention] lad os se den rivet-lænke


Så gerne. Jeg var selv i tvivl om hvad jeg ville synes om lænken, dels pga rivets og dels pga den step-down det er født med.

Jeg må sige at jeg er begejstret. Rivets er ikke nær så dominerende på armen som jeg havde frygtet, og det step-down virker rigtig godt, også visuelt.

Ja, det er helt sikkert gjort for at skabe lidt yderligere nostalgi med et nik til fordums tids lænker, men det virker godt. Især link-caps eller hvad man skal kalde dem, får lænken til at fremstå fantastisk som helhed synes jeg.

Jeg har hørt en del klage over kvaliteten af lænken, men jeg må indrømme at jeg ikke ser problemet. Den virker lige så gennemført som hvad jeg har oplevet på mit gamle 214270, og nøjagtigt hvad jeg havde håbet på. Ja, lænken til 216579 er mere bastant, havde ikke forventet så bombastisk en lænke.

Alt i alt her et par dage efter at have hentet det, er jeg dybt begejstret. Jeg forstår den hype der har været omkring uret. For mig personligt, overgår dette submariner, uanset om vi taler om 11460 eller 14060 udgaverne. Bevares, jeg er en sucker for snowflake visere, er helt vild med størrelsen og er totalt solgt på ingen crown guards men i stedet noget der lugter af big crown.

Og det hele til en markant billigere pris. Far er glad.

İmage
İmage
İmage
İmage
Svar
[mention]sweeperdk [/mention] jeg er vild med den lænke! Det er selvfølgelig en slags “vin på gamle flasker” men det ser bare godt ud.

BB58 er nok et ur jeg bør prøve på en dag - men jeg er bange for at jeg kommer til at købe det - den nye blå model ser også meget tiltalende ud

Stort tillykke
[-]
  • sweeperdk
Svar
Ja den BB58 er fed, med den rigtige vintage feel, med Gilt dial. Jeg bestilte et til min søns afsluttende kandidat. I november! Han fik det ved udgangen af maj, såå du var vist heldig lige at kunne hente det!
Tillykke med en super klokke til 5k ;-)
Svar
Ja og så til 5k - fortæl lige konen veninder hvor billigt det er


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja og så til 5k - fortæl lige konen veninder hvor billigt det er


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • sweeperdk
Svar
Race day på Red Bull Ring i Østrig - må være passende med et Seiko 5 Sport


İmage
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • cfnissen, Esni, MichaelA
Svar
İmage
Mvh Kim 
Svar
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Sturmanskie Gagarin. 1. ur i rummet i 1961. Samme værk som dengang. Manuelt optræk.

İmage

İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)