DAGENS UR
Nå... jeg havde jo lovet min kone at jeg begrænsede mit budget til ure til 5.000,- pr år.

Så efter dagens donst, vil der jo så med lidt hurtig beregning gå lidt over fem år før jeg må købe et ur igen. Godt vi ikke har fælles-økonomi.

Det interessante var at i det Jydske var udmeldingen at der er seks til 12 måneders ventetid på den her... men et hurtigt kald til M.C Mortensen bød på andre nyheder, de havde ét tilbage som jeg fluks hentede.

Så hermed, dagens ur. Endeligt håber jeg ikke at min kone, når jeg ikke er her længere, sælger mine ure for det jeg har fortalt hende de koster

İmage
Svar
Blåt i blåt

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh.

Jørgen
Svar
İmage

Blåt tema på arbejdet i dag

Svar
Det der med at arbejde hjemmefra er ikke helt tosset.

İmage

Jaeger-LeCoultre Polaris 1967 på Hirsch rem.

Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Svar
(09-07-2020, 12:29 PM)sweeperdk Skrev: Nå... jeg havde jo lovet min kone at jeg begrænsede mit budget til ure til 5.000,- pr år.

Så efter dagens donst, vil der jo så med lidt hurtig beregning gå lidt over fem år før jeg må købe et ur igen. Godt vi ikke har fælles-økonomi.

Det interessante var at i det Jydske var udmeldingen at der er seks til 12 måneders ventetid på den her... men et hurtigt kald til M.C Mortensen bød på andre nyheder, de havde ét tilbage som jeg fluks hentede.

Så hermed, dagens ur. Endeligt håber jeg ikke at min kone, når jeg ikke er her længere, sælger mine ure for det jeg har fortalt hende de koster

İmage

Super fedt BB58!!!! Stort tillykke!!

--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
[mention]sweeperdk [/mention] lad os se den rivet-lænke

[mention]J.Jensen [/mention] flot Tissot
[-]
  • JJensen
Svar
Ferie tid , så et ur der kan tåle det hele İmage

Sendt fra min SM-G975F med Tapatalk
Svar
İmage

Svar
Turtle får lidt (sjælden) armtid, mens jeg scanner negativer og genser F1 FP2

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Møller, phrede, Smilla
Svar
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)