DAGENS UR
İmage
[-]
  • cfnissen, KOP
Svar
(21-06-2020, 08:08 PM)Appleboy Skrev: Hvorfor kan du ikke få hornene af, jeg har engang haft den model og der kunne man fjerne dem ved hjælp af de små skruer som på mit Radiomir. Det er to små bøjler?

Jeg har også før skruet de små horn af, men har haft problemer så til sidst måtte jeg lime / forsegle skruerne og nu kommer de aldrig derfra igen, så uret er med fast bøjle  Icon_head
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Dykker på dejlig rem

İmage
Mvh Kim 
[-]
  • MichaelA, pbr
Svar
Fedt ur og fed rem :-)

Hurtigt spørgsmål - jeg skal have bestilt en Erika til min Explorer II. Hvor meget kan de justeres? Skal man bestille dem lige på mål eller lidt for store?
(22-06-2020, 08:42 PM)Avantismo Skrev: Dykker på dejlig rem

İmage
[-]
  • Avantismo
Svar
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk

İmage

[-]
  • longbear, MichaelA
Svar
(22-06-2020, 08:58 PM)onkeldunkel Skrev: Fedt ur og fed rem :-)

Hurtigt spørgsmål - jeg skal have bestilt en Erika til min Explorer II. Hvor meget kan de justeres? Skal man bestille dem lige på mål eller lidt for store?
(22-06-2020, 08:42 PM)Avantismo Skrev: Dykker på dejlig rem

Tak for de pæne ord.

De kan justeres et par cm

Det er jo hverken nogen Daytona eller Skydweller, men det viser tiden og er helt sit eget design.

Jeg plejer bare at bestille dem på det mål mit håndled er (18cm)
Mvh Kim 
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Jeg nyder mit Andersmann for en tid Icon_Up

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Selv tak - Sinn laver mange fede ure og super med remmen. Så må jeg hellere få bestilt en :-)

(22-06-2020, 09:10 PM)Avantismo Skrev: Tak for de pæne ord.

De kan justeres et par cm

Det er jo hverken nogen Daytona eller Skydweller, men det viser tiden og er helt sit eget design.

Jeg plejer bare at bestille dem på det mål mit håndled er (18cm)

Svar
Så er der det klassiske spørgsmål, 20 eller 22 mm. Explorer er 21mm men ser frem til billeder, har tænkt tanken med mit... mon ikke du vælger Orange m. hvid stribe i 22mm ? Det ville jeg gøre, dog er lænken super fed med de ekstra 5mm her i varmen

Svar
Nope - jeg har læææænge ventet på, at der er kom en 21mm udgave af Mirage MN remmen i grå med orange stribe og den er nu kommet  Icon_Up. Jeg har skrevet til Erika et par gange, for den stod længe som Coming soon og da den så endelig kom, så var webshoppen ikke rettet til, så man kunne ikke bestille den, men det kan man nu :-)
[-]
  • KOP
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 29 gæst(er)