Ein-coming :-)
Ubrugt min bare....
Og så har vedkommende også mishandlet skruen på lænken. Det ligner jo noget, som har fået prygl med en alt for lille skruetrækker.
Svar
Det er som det hedder her i vest, en TRÆLS  situation du er havnet i, sådanne skader kan vel ikke være sket undervejs tænker jeg. Og en sælger som åbenbart ikke er til at stole på.  Icon_head Håber du finder en vej ud.....
Svar
Fanme sur ræv  Icon_computer

Ps fedt ur
Mvh Kim 
Svar
Når nu man har gået og glædet sig som et lille barn til juleaften, ja så ender skuffelsen jo med at være 10 foldig Icon_head

Krydser fingre for at der findes en løsning
Svar
Tak skal I have og godt spottet MichaelA - det havde jeg faktisk ikke set. Som sagt er jeg trods alt mega glad for uret, så håber egentlig vi kan finde en fornuftigt løsning. Jeg har faktisk ikke rigtig lyst til at sende det tilbage :-D

I får altså også lige en billede af uret :-)

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Det er ellers et lækkert ur du har valgt og håber det må lande på en okay måde.

Skulle det nu ikke kunne ændres og du må finde dig i det der er modtaget og ikke får nogen kompensation på nogen måde, ville du så selv prøve at "minimerer" mærkerne eller blot leve med dem og med tiden så forsvinder de i alle de andre mærker der kommer til.

Jeg tænkte på hvordan jeg selv ville reagerer, hvis det endte med at jeg ikke kunne få byttet tilbage, så ville jeg helt sikkert meget møjsommeligt fjerne de fleste af mærkerne, som jeg nu har det for vane at "ordne problemerne", men håber du får den ønskede ende på sagen.

Ligemeget hvad så er det et fedt ur Icon_Up
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Mange tak og rigtig godt spørgsmål. Jeg tror jeg er nået frem til, at jeg faktisk ikke har lyst til at sende det tilbage. Sælger beskylder mig for at have taget billeder af et andet ur og/eller jeg selv har ridset det. Derfor tør jeg faktisk ikke rigtig sende det tilbage. Jeg er nemlig næsten sikker på, at han så vil beskylde mig for at have ødelagt alt muligt på uret når han først har det retur. 

Jeg var forbi Klarlund i dag og de mente godt de kunne fikse det - lænken er ikke noget problem (så det vil jeg gerne have fikset) , det eneste aber dabei, er hakket på det ene horn. Det skulle deres poleringsmand kigge på før de kan sige noget (og han er der kun på hverdage). Omvendt, så er en meget lille hak, så jeg vælger nok bare at lade det være. Det kan så være en påmindelse om aldrig at købe fra en privat sælger på C24 igen :-). 

Næste skridt er, at jeg skriver en mail til C24 i aften og ringer til dem på mandag. Derefter regner jeg med at aflevere det hos Klarlund, så de kan verificere ægtheden (jeg stoler ikke ret meget på sælger lige nu).

Når alt kommer til alt, er jeg super glad for uret og regner som sagt kraftigt med at beholde det - nu skal jeg bare være sikker på det er ægte. Jeg regner ærligt talt ikke med den store kompensation - sælger er totalt afvisende og jeg har svært ved at se hvilke sanktionsmuligheder C24 har overfor en privat person (desværre).

I får en opdatering når der er nyt i sagen :-)
[-]
  • pbr
Svar
Sådan!....lyder som den helt rigtige beslutning og du ender helt sikkert med at blive rigtig glad for det Icon_Up

Og hvis der ellers ikke er noget med ægthed, så skal det nok gå Icon_flag
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • onkeldunkel
Svar
If i was you,i would get Klarlund to write a little report on the condition
of the watch.Send it to Chrono 24,i am sure they will react over for this
seller.He is a dishonest SOB ,and i hope they ban him from their site.
Apart from that it is good news the watch can be polished.It is a great
watch,and i am sure that you will be pleased you got it in the future Icon_smil
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Det er da en kedelig tråd. Først starter den med glæden over at have bestilt et nyt ur og så ender den med dette. Jeg håber du kommer tilfreds ud af det og det ikke får lov til at overskygge glæden helt. Og som willy skriver, få lavet en rapport hos Klarlund til Chrono24 og se hvad det ender med. Mht. hakket - kan de så ikke lasersvejse lidt nyt materiale på og polere efterfølgende?
[-]
  • onkeldunkel
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)