17-04-2020, 11:25 PM
Respekt for at have tilbagelagt 120 km på knallert
Så er viljen til at lande uret bevist.
Så er viljen til at lande uret bevist.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
|
På hemmelig mission efter et fransk ur
|
|
17-04-2020, 11:25 PM
Respekt for at have tilbagelagt 120 km på knallert
Så er viljen til at lande uret bevist. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
18-04-2020, 06:52 AM
(17-04-2020, 11:25 PM)Stensbjerg Skrev: Respekt for at have tilbagelagt 120 km på knallert Nøjagtig det samme sagde min kone ud over en del skældsord....jeg kunne så love at om så Claus ville forære mig et ur mod at køre samme tur på min knallert en gang til så kom det ikke til at ske. Jeg har kørt så utroligt lidt på den scooter og måtte skifte batteri da den har stået for meget uden ture, men nu er den brændt godt igennem og spinner som en lille mis, men 30 km i timen er dræbende, også selvom det var smukt vejr. Men nu er det glemt og selvom jeg stadig er lidt øm bag i, så nyder jeg det fede ur Claus har faktisk et MAT liggende på hylden, så måske man skulle..... Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
18-04-2020, 10:30 AM
Med venlig hilsen Michael
18-04-2020, 10:37 AM
Super flot ur og fantastisk historie - både selve uret og din afhentning :-). I disse corona tider lyder 3 timer, alene på en knallert i solskinsvejr nu ikke så tosset (for en med to små (og to store børn)) :-)
Den brune læderrem klæder det faktisk utrolig godt! Tillykke! Sent from my iPhone using Tapatalk
18-04-2020, 10:40 AM
Jeg føler med dig kære ven og kan godt forstå du trænger til en alene tur og skulle det være ud efter et nyt ur, så kan det næsten ikke blive bedre
Pas nu godt på dig selv og din familie, vi er ikke ovre på den sikre side endnu. PS. så slemt er det nu heller ikke at køre en dejligt solskins tur på det smukke Fyn. Med venlig hilsen Michael
18-04-2020, 01:34 PM
Mange tak, det skal jeg gøre og i lige måde. Og ja, det gør det endnu bedre når man ligefrem skal hente et nyt ur - det er god følelse. Og nej, en solskinstur på Fyn er ikke det værste. Svigerforældrene bor der, så jeg kommer der relativ ofte :-)
Sent from my iPhone using Tapatalk |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|