Incoming...
Stort tillykke - det er super flot!

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • KimT
Svar
Wow det er flot Kim. Og super størrelse! Lækkert som den blå farve bliver meget mørk.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
[-]
  • KimT
Svar
Tillykke med den lille ny Kim.

Fed farve og fedt med den blå gummirem Icon_Up
Mvh
Morten
[-]
  • KimT
Svar
(08-04-2020, 10:05 PM)onkeldunkel Skrev: Stort tillykke - det er super flot!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi to var tidligere inde på komforten af den nye gummirem fra Omega. Den er du simpelthen nød til at prøve igen.

Virkelig god komfort og en af få - for mig - hvor uret bare sidder rigtigt på armen med det samme og hvor jeg nærmest ikke mærker det er der.
[-]
  • maltebrask
Svar
Tillykke Kim! Det er dælme flot - og dejligt at du købte via AD!

Glæder mig til at se det, med fingrene.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • maltebrask
Svar
Vildt fedt ur (også selvom jeg aldrig har kunnet forlige mig med “skelet viserne”)

STORT tillykke med det !!!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Ja, de deler vandene lidt. Det er heller ikke mine favoritter, men det opvejer uret for på andre måder :-)
[-]
  • pbr
Svar
Bond forbindelsen, viserne og modellens lænke design
har gjort at det aldrig er blevet "min" Seamaster.

Skiven og farven er for fed og her i den opdateret version med den flotte blågummi rem
syntes jeg faktisk viserne går bedre til uret og det er helt sikkert et cool sommer ur
som kan bruges i/ved alle lejligheder. Icon_cool

Savner sgu helt den chronograf version jeg havde Icon_blink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Tillykke med et fedt ur som jeg også har haft kig på, i hvert fald modellen, vi er tilbage i 2011, hvor jeg så valgte en PO.
Især pga. lænken på 300 meteren. Men viserne synes jeg bedre om end dem på PO’en. :-)

Sent from my iPad using Tapatalk
Mvh.

Jørgen
Svar
(10-04-2020, 12:10 PM)Stensbjerg Skrev: Bond forbindelsen, viserne og modellens lænke design
har gjort at det aldrig er blevet "min" Seamaster.

Vi er rimelig enige her :-)

Bond rager mig en høstblomst, lænken fravalgte jeg og viserne er normalt heller ikke mine yndlings, men i denne kombi synes jeg de er fine.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)