08-04-2020, 06:18 PM
Helt vildt :-)
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
Incoming...
|
|
08-04-2020, 06:31 PM
Det er sku lækkert! Er ret enig i at jeg ikke forstår de ikke får opdateret lænken..
Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
08-04-2020, 06:44 PM
De har opdateret den på flere fronter, bare ikke på udseendet som er min største anke.
08-04-2020, 07:11 PM
Tillykke med det flotte ur. Der er ingen tvivl om, at Omegas forhold mellem pris / kvalitet er blandt de mest fornuftige. Nyd den dejlige nyanskaffelse!
JK
08-04-2020, 07:12 PM
(08-04-2020, 06:08 PM)KimT Skrev: Covid - 19 uret Ja det er købt i en udfordrende tid World wide, Men du vil igen og igen fremover kunne huske hvornår du landede den Seamaster du havde været efter i et stykke tid. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
08-04-2020, 08:13 PM
My son received the old model,when he got his student hat.The design of this diver
is in my humble opinion the most beautiful of any diver excepting maybe the Fifty Fathoms.The way it catches the light is fantastic,and it is not just another boring Sub copy like most divers out there.One big criticism of the Omega is of course the bezel ,that is a ridiculous design for a dive watch.And if you do not believe this,try turning it with a wet glove on.Another point is the increased thickness of the cases, i think this is a backwards step,that Tudor and Omega are guilty of.But i think this is mainly due to trying to get a longer power reserve,this has made many modern calibers to thick in my opinion.But nothing takes away from the beauty of this watch, it is a classic design that looks like nothing else you can buy.I have always believed this watch is not the best diver you can buy,but nothing beats it for looks. - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
08-04-2020, 08:19 PM
Jeg er ret enig med dig her. Både med hensyn til BP Fifty Fanthom og lynetten på Seamasteren, som dog ikke er et issue for mig, da jeg har en computer på når jeg dykker. Den primære tanke med dette ur, er et som man f.eks. kan have på når man er på ferie uden at skulle efterlade det på hotellet da det kan komme med i havet, pool osv. Jeg har ikke noget problem med tykkelsen, hvor jeg er overrasket over at det ikke er/føles tykkere på armen. Det var faktisk en af de ting jeg var lidt bekymret for, da jeg foretrækker ure der ikke er for høje på armen. Men der overrasker uret virkelig positivt
08-04-2020, 08:20 PM
I øvrigt fik min søn også et Seamaster (GMT) da han blev student
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|