DAGENS UR
İmage

-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

[-]
  • Madeno1, pbr
Svar
Dagens ur også til pænt brug...det kan faktisk lidt af hvert.

İmage

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • doxa300
Svar
Fra tidligere i dag. Glycine Airman, dejligt 24 timers ur. Glycine fik en del dårlig omtale, da de for noget tid siden blev opkøbt af Invicta. Det er nu ærgerligt for det er fede ure til prisen, med deres egen DNA og historie. Mit kostede omkring 5000kr og har et let modificeret ETA 2893 i maven. Det er ofte mit standard rejse ur.
İmage

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • Avantismo, Jens, MichaelA
Svar
(07-04-2020, 05:52 PM)Møller Skrev: İmage

Hej Møller,

Fedt Seiko! Er det mod med de visere? 
Gerne flere billeder, hvis du har tid og lyster  Icon_not
Mvh Martin (ur nybegynder).
[-]
  • Reno
Svar
Godmorgen

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Jens, MichaelA
Svar
(07-04-2020, 11:31 PM)tg Skrev: Fra tidligere i dag. Glycine Airman, dejligt 24 timers ur. Glycine fik en del dårlig omtale, da de for noget tid siden blev opkøbt af Invicta. Det er nu ærgerligt for det er fede ure til prisen, med deres egen DNA og historie. Mit kostede omkring 5000kr og har et let modificeret ETA 2893 i maven. Det er ofte mit standard rejse ur.

Og så er det også flot på en rem Icon_Up
Svar
Hamtun H2 med CS på skærmen! İmage

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
[-]
  • MichaelA
Svar
Så fik jeg også mine cheapest nato remme, og havde jeg vidst at de havde lavet marine nationale remmene forkert havde jeg ikke købt 5 af dem. Generelt synes jeg ikke kvaliteten af de remme jeg har fået er noget at råbe hurra for.
Denne var en af de få jeg tror jeg vil få brugt.
İmage

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • MTF
Svar
Mine er lige kommet og jeg har også - blandt andet - købt fem MN remme i troen om at de var gode. Spændende at se hvad jeg synes, når jeg får testet.

İmage
[-]
  • cfnissen
Svar
Jeg har modificeret mine, så de fungerer som Erika remme.
Mvh Kim 
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 16 gæst(er)