Feee model, tillykke med valget. Har selv den forrige ref. Men den var lidt lille på en eller anden måde, så min papsøn lufter den for mig. Har tænkt tanken om at få den nye , dog med lænke. Og ja en Seamaster skal være blå
(07-04-2020, 10:29 AM)KimT Skrev: Jeg skrev til en af de gode danske AD´er og en halv time efter havde jeg et tilbud der var marginalt højere end det billigste jeg kunne finde på Crono24. Og betydelig billigere end nogle af dem der er til salg på DBA
Fedt at du shopper hos en AD (som tilsyneladende også er klar på at give et godt tilbud).
Mht DBA lyder det helt retarderet, at det skulle være dyrerer end at købe hos en AD. Hvad sker der lige der?
Jeg svævede også frem og tilbage mellem sort og blå, men endte med at vælge blå. Det var det der fangede mig mest da jeg prøvede dem på armen til lanceringen i 2018. Og så ville jeg gerne have lidt farve på (sommer) uret.
Super super fedt!
Jeg overvejer ca 1 gang om ugen om mit SD4000 skal afløses af dette (som man kan argumentere for er mere tro mod dykkerur-ideen og derudover er SUPER fedt!)
Jeg ville have svært ved at sove i nat, hvis jeg var dig ;-)