DAGENS UR
Skønt vejr og ur

İmage
Mvh Kim 
Svar
İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
İmage
Svar
Denne er tilbage fra batteriskift hos Frederik fra Urmagerservice på Vintageure.dk - super nemt, super kommunikation, hurtig service, ultra rimelig pris ............ jeg istemmer den store flok, der kun har ros til overs for Frederik !!  Icon_party

Der er sikkert flere urmagere her i byen, der ville have været i stand til at skifte batteriet på min EVO - det er nok ikke så kompliceret.

Men jeg ville være sikker på, at det var en kompetent urmager, der gav sig i kast med skruerne på bagkassen og uret i det hele taget og ikke én eller anden tilfældig ekspedient/assistent hos en butiks-urmager, som måske tror, at det er ligesom at skifte en rem eller lænke og som måske får ridset bagkassen, hvis skruetrækkeren smutter  Icon_Up

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Han er nemlig bare god. Jeg skal også have fundet tid til at hente et Seamaster der ligger klar til mig :-)

Og fedt ur, det passer godt til sådan en soldat som dig
[-]
  • pbr
Svar
Og jeg skal have afleveret mit PAM 24 til service når jeg finder tiden.
Svar
Dagens valg er DB.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen
Svar
İmage

Dagens ur kan kun være JLC Atmos, inspireret af den fine tråd om Atmos.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
İmage
Lidt underligt at køre med tog, også fordi det er mindst 2 uger siden sidst.
[-]
  • cfnissen, Esni
Svar
(28-03-2020, 07:19 PM)Appleboy Skrev: Og jeg skal have afleveret mit PAM 24 til service når jeg finder tiden.

Det eneste du skal gøre er jo at udfylde blanketten på vintageure.dk og så sende uret med den pakkelabel du får tilsendt på email  Icon_blink

Det er bare så meget nemmere, end at indlevere uret i en forretning, som måske ligger en del kilometer væk (i hvert fald, når man bor her i Jylland  Icon_smil )
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 10 gæst(er)