Svar: 1,589
Tråde: 68
Modtaget Likes: 3,081 i 967 svar
Givet Likes: 2,747
Jeg har virkelig fået øjnene op for Omega efter jeg fik min Speedmaster og specielt Planet Ocean kan jeg godt lide. Der er også et par stykker til salg på FB - jeg aner dog ikke om priserne er gode. Jeg prøvede et Seamaster på gummi til Expo på Børsen uret var fedt, men gummiremmen var mildest talt skuffende når man har haft Seiko dykkere :-)
Tænk dig godt om inden du skiller dig af med dine motorcykler (har du sikkert allerede gjort). Jeg solgte min i sensommeren og jeg savner den allerede helt vildt og det er ikke engang blevet forår endnu. Jeg frygter hvordan det bliver når foråret endelig kommer :-).
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg har haft flere Seiko på gummi og har på ingen måde været skuffet de mange gange jeg har prøvet Omega´s nye remme?
Mht. mc´erne, så ville jeg som sådan gerne beholde dem, men med det nye job er jeg så meget væk at de ikke vil blive brugt. Sidste år var de startet EN gang og der blev kørt maks. 50 km, så de skal videre.
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Vi er også sendt hjem fra skolen hvor jeg arbejder og har så bare fået gang i fjernundervisningen.
For ikke længe siden tænkte jeg det kunne være fedt med et par uger fri, men det er ikke sjovt på denne måde og selvom man kan nå lidt ved siden af arbejdet når man går hjemme, så glæder jeg mig til en normallisering hurtigst muligt.
Man siger jo altid at der ikke er noget der er så skidt, at det ikke er godt for noget...vi får da testet systemerne rundt omkring.
På ur-fronten kom der en glædelig overraskelse og når det kommer frem, så får i en skøn historie...forhåbentlig!
Pas på jer selv og styr sikkert gennem hverdagen
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Svar: 374
Tråde: 26
Modtaget Likes: 191 i 50 svar
Givet Likes: 137
Hvis jeg havde finanserne til det, så skulle det være den seneste udgave af Planet Ocean på 43,5mm med sort lunette
Sent from my iPad using Tapatalk
Svar: 822
Tråde: 12
Modtaget Likes: 761 i 391 svar
Givet Likes: 3,155
@JJG
Enig, bortset fra at min skal være blå.
•
Hmmm.... jeg prøvede det kun meget hurtigt, men den blå gummirem virkede bare utrolig tynd i det sammenlignet med Seiko. Når alt vender tilbage til normalen, så må jeg prøve det igen :-D
Jeg forstår det fuldt ud mht. mc'erne. Min kørte maks. 10 ture inden jeg solgte den sidste år. Alligevel savner jeg den :-D. Det bliver formenligt også forstærket af, at jeg arbejder så meget hjemme. Så kunne jeg virkelig godt bruge at køre en god tur på motorcykel en gang i mellem!
(17-03-2020, 11:28 AM)KimT Skrev: Jeg har haft flere Seiko på gummi og har på ingen måde været skuffet de mange gange jeg har prøvet Omega´s nye remme?
Mht. mc´erne, så ville jeg som sådan gerne beholde dem, men med det nye job er jeg så meget væk at de ikke vil blive brugt. Sidste år var de startet EN gang og der blev kørt maks. 50 km, så de skal videre.
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Som allerede nævnt flere gange, så siger du bare til, så bytter vi med et ur  Jeg orker ikke at skulle til at lave salgsannoncer og det der (tit) følger med. Det er også grunden til at det er laaang tid siden jeg har solgt et ur privat.
Svar: 2,148
Tråde: 222
Modtaget Likes: 3,661 i 1,100 svar
Givet Likes: 6,291
Haha, Kim. Nej, det er ikke kun dig. For meget tid foran computeren, behov for adspredelse fra virus-tanker og telefonmøder - det ender i ure...
Jeg sidder også og 'tørkøber'. En farlig sport, der nogle gange ender i rigtigt køb. Jeg arbejder med to spørgsmål:
1) Næste ur
Her er der mange kandidater hvis jeg kigger i mine seneste søgninger på Chrono24
- IWC Mark XII, en klassiker af rang med JLC værk indeni som kan fås til en rimelig pris
- PAM 249, jeg er egentlig ikke til Panerai, men denne trykker dog på nogle knapper med hhv. kassen og skiven
- JLC Reverso Grande GMT, har sukket længe efter denne. Så cool.
- JLC Reverso Géographique, en klassiker fra dengang de fejrede 60 eller 70 året for Reverso
- Vacheron Constantin Quai de l'ile time only still med sort skive
- Vacheron Constantin Fifty-Six, time only eller med månefaste, begge med blå skive
2) Konsolidering, dvs. min evige udfordring med at sælge nogle ure for at købe ét bedre....
Det her er nok den sværeste - beslutningen går både på hvad der skal sælges og hvad skal købes...
Sælges (denne liste skifter indhold hvert 10. minut)
- JLC Master Control Hometime
- JLC Master Control Geographic
- Tudor Black Bay Bronze Bucherer
- Tudor Black Bay 58
- Tissot Heritage Chronometer 150th Anniversary
- Cartier Drive de Cartier Extra Flat
Købes (kandidater - og kan kun vælge en af dem, ikke alle)
- Vacheron Constantin Historiques American 1921
- JLC Master Compressor Extreme LAB2...titanium eller guld?
- Lange 1 med blå skive
- FP Journe Octa Sport...titanium eller aluminium?
Nå, tilbage til WebEx-land, stedet hvor lyden er dårlig, samtaler bliver afbrudt og der altid er én, der kommer for sent og bruger 5 min. på at forklare hvorfor...
Claus
Svar: 688
Tråde: 10
Modtaget Likes: 528 i 298 svar
Givet Likes: 630
Abp har 50 pct, hvis i har brug for lidt adspredelse og vil bruge tid på at lave den perfekte rem.
https://www.abpconcept.paris/
Selv har jeg både arbejde og barn der skal passes, så jeg har ikke tid til at drømme.
Sendt fra min H4113 med Tapatalk
Den har jeg også på min huskeseddel på C24. Faktisk to gange :-). Der er et i Kina til 39K uden boks+papirer og så har chrono.dk også et fuld sæt, som dog ikke er i helt så pæn stand som det fra Kina. Det fra Kina har dog været reserveret den seneste måned.
Citat:JLC Reverso Grande GMT, har sukket længe efter denne. Så cool.
|