DAGENS UR
Dagens helt friske skud

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(02-03-2020, 05:26 PM)cfnissen Skrev: Toolwatch hører til i værktøjskassen

İmage

Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

Wow Claus!!

Har du købt et JLC Polaris date ??! Det er virkelig et af mine top 5 grail ure du lige har hapset der med den helt rigtige originale gummirem!!

Jeg har kigget på den billigste Polaris med blå Skive og brun læderrem..

Jeg er kæmpe fan af din ursamling og glæder mig som er lille barn til jeg måske ser den til juni!

Mvh Malte Brask Nielsen

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Hej Malte.

Ja til Polaris. Nej til Date. Det er min originale Polaris fra 1967. Et arvestykke.

Og ja, jeg hører vi ses i juni. Det bliver godt. Tager nok ikke det hele med, men et godt lille udvalg.

Claus

Faldt i gryden som barn. Elsker konsekvenserne. Se mere på Instagram - @cfnissen

[-]
  • maltebrask
Svar
Sjovt at Tapatalk ikke længere virker efter jeg har stoppet med at betale for VIP update

Nu melder det konstant fejl. Kan ikke længere uploade billeder.

Kunne desværre godt blive enden på mine indlæg i dette ellers udemærkede forum.

Jeg nægter af pricip at betale for at bruge Tapatalk

Æv
Mvh Kim 
Svar
Det problem havde jeg også, men kun med original og medium. Jeg kunne godt uploade small. Nu har jeg dog valgt at betale for livstid VIP (249,-)
Svar
Sky Dweller :-)

İmage

Test via Imgur (som jeg mener er gratis) og Tapatalk. Ikke helt så nemt, men lad os se om det fungerer :-)

İmage

Det virker på en iPhone, man skal bare huske at vælge Share -> Copy Post Link i Imgur. Og så savner man helt sit fine Big Ing. :-)

[-]
  • cfnissen, maltebrask
Svar
(03-03-2020, 05:36 PM)Avantismo Skrev: Sjovt at Tapatalk ikke længere virker efter jeg har stoppet med at betale for VIP update

Nu melder det konstant fejl. Kan ikke længere uploade billeder.

Kunne desværre godt blive enden på mine indlæg i dette ellers udemærkede forum.

Jeg nægter af pricip at betale for at bruge Tapatalk

Æv

Jeg oplever også bøvl. Typisk går første forsøg med billed-upload ikke igennem. Men andet forsøg gør. Irriterende. 

Håber ikke du forlader os!

Svar
Favoritten igen...

İmage
Svar
İmage

Beateren med på arbejde

[-]
  • MichaelA
Svar
Dagens ur

İmage

Mvh.

Jørgen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 8 gæst(er)