DAGENS UR
Enig. ALS er dyrt, og har heller ikke fået plads i cykelrygsækken i dag. Derimod blev der plads til en padde på en Erika rem.
İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • Møller, Reno
Svar
Ja, det er heller ikke nemt og sjovt nok, så synes jeg altid uret er flottere end normalt når jeg prøver det en sidste gang inden jeg pakker det ned :-)

Og jeg har heller ikke uanede ressourcer, så hvis der skal noget nyt ind, så skal der også noget ud :-)

Nu holder jeg lige pause et stykke tid, selvom det nye IWC 3716 trækker en del. Med glasbagkasse, in-house værk og nyt foldespænde :-)

(12-02-2020, 10:26 PM)KOP Skrev: Det må alligevel gøre lidt ondt, den nye ejer må blive begejstret. Men det er jo livet, hvis man som jeg ikke har ubegrænsede midler, Mit alternativ er at veeeente til der er lidt kapital til at kigge på nye klokker. Jeg vil have svært ved at skille mig af med et eller flere af mine ure. Men dejligt at følge med i dine indkøb?


Og så lige dagens ur!

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
İmage

Ny elastisk nato. Jesus de er behagelige at have på


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Hamtun H2 Kraken! Lige kommet ind af døren i dag! Titanium, Sellita SW200 Elaboré

Desværre har jeg ikke lige en skruetrækker der passer til titanium lænken så nøjes med en Toxic nato i dag! 

İmage

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk
İmage


Edit:: hold kæft hvor er det latterligt Tapatalk kun kan uploade små billeder nu medmindre man gider betale hver måned xD nogen der har et alternativ?
Svar
İmage
Svar
Super flot og god lumen! Er spændt på at se lænken!

Jeg har betalt for Tapatalk - jeg mener der var en livslang pris (som var under 100 DKK) og jeg tænkte, at det rent faktisk fungerer ret godt, så det ville jeg gerne betale for :-)

(14-02-2020, 05:58 PM)whoa Skrev: Desværre har jeg ikke lige en skruetrækker der passer til titanium lænken så nøjes med en Toxic nato i dag! 

İmage

Edit:: hold kæft hvor er det latterligt Tapatalk kun kan uploade små billeder nu medmindre man gider betale hver måned xD nogen der har et alternativ?

Beklager spam, men jeg er SÅ glad for mit Speedy :-)

İmage


Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Livstidsprisen er lige nu 249,-

İmage
Svar
Mange tak! Ja den er lækker! Virkelig en flot skive syntes jeg! Dog har lænken kun et "presset" spænde så det er lidt som man kan forvente spændet, men et af hans delmål var et justerbart spænde men der har været en del problemer med dem, pga titaniummet, og det var vist første gang fabrikken har lavet det, så han har startet med at sende urene afsted uden, så kommer det senere! Regner også med jeg laver et review/unboxing en af dagene!

Men som et kickstarter ur er jeg sku godt tilfreds! Har også fået en læder lomme eller hvad det hedder på dansk, som er ret lækker!

Haha okay guilty as fuck jeg havde set prisen som værende latterlig høj.. Må have set helt forkert.. Kan da godt se prisen ikke er så gal haha

Sendt fra min SM-G960F med Tapatalk


Og den speedy er hammer fræk! Har en drøm om at eje en engang.. Men ja.. Der er sku nok at bruge pengene på
[-]
  • onkeldunkel
Svar
Ok, det var dyrere end jeg huskede - så kan det godt være jeg kun har betalt for 1 år :-)

(14-02-2020, 09:49 PM)KimT Skrev: Livstidsprisen er lige nu 249,-

İmage





Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • maltebrask
Svar
Nattens ur, sweet dreams

İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)