DAGENS UR
Speedy’en er mit første manuelle ur. Hvor tit trækker i jeres manuelle ure op? Og ‘hygge’ trækker i det op i løbet af dagen? :-)

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • maltebrask, phrede
Svar
Jeg trækker konsekvent mit op hver morgen som det første når benene er vippet ud over kanten af sengen.
Svar
Det nyindkøbte Oris er kommet på armen Det havde lidt begyndende patinering, men et bad i rød sodavand fik det til at se stort set nyt ud igen. Så kan patineringen starte på ny
İmage
MVH Jesper
Svar
Trækker aldrig op. Det går så fint så fintİmage

[-]
  • maltebrask
Svar
(03-02-2020, 03:56 PM)onkeldunkel Skrev: Nyeste medlem af familien. Jeg er SUPER tilfreds :-)

İmage

PS: Beklager jeg ikke stillede Omega’en, men blev så begejstret at jeg glemte det :-)

Jeg er vild med at du har købt The Watchstand ! God stil! Skal jeg også lige have gjort!

(02-02-2020, 09:48 PM)jonasw Skrev: Fødderne oppe med den her

İmage

İmage

Jeg er helt vild med certina og hvad de har gjort sidste 5 år ca! Især dit DS200 er bare konge lækket og jeg skal have versionen med den brune læderrem på et tidspunkt!

Svar
Jeg går også mest med læderremmen - især efter jeg har mørknet det lyse læder

İmage

Der er i øvrigt et til salg på DBA eller GulGratis til 4000kr

Svar
@malthe: Min kone synes stadig The watch stand er åndsvag, men jeg er MEGA glad for den :-)

Og så lige et frisk skud af Speedy’en :-)

İmage

Svar
(05-02-2020, 07:59 PM)onkeldunkel Skrev: Speedy’en er mit første manuelle ur. Hvor tit trækker i jeres manuelle ure op? Og ‘hygge’ trækker i det op i løbet af dagen? :-)

Trækker min Speedmaster op 1 gang i døgnet. Mener at Omega anbefaler dette og ikke at trække det op flere gange/døgn.

PS. Et lækkert ur du har fået Icon_Up
Mvh.

Jørgen
[-]
  • maltebrask
Svar
Super - så vil jeg også gøre det og mange tak! Jeg er sindsyg glad for det. Jeg synes dog godt kronen kunne have været større - mine fede fingre kan næsten ikke få fat på den :-D
[-]
  • maltebrask
Svar
(06-02-2020, 12:11 PM)onkeldunkel Skrev: Super - så vil jeg også gøre det og mange tak! Jeg er sindsyg glad for det. Jeg synes dog godt kronen kunne have været større - mine fede fingre kan næsten ikke få fat på den :-D

IWC big pilot incomming

Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 7 gæst(er)