DAGENS UR
(17-12-2019, 02:52 PM)Avantismo Skrev: İmage

Den Aquatimer GST er noget af det smukkeste design på et dykkerur nogensinde!!

Forstår godt at Ole Mathiesen har valgt at kopiere dette til deres nye 1919 navy diver..

Jeg er helt vild med dette Aquatimer og Ingeniuer modellen! Super ure!

Sent from my iPhone using Tapatalk
[-]
  • MTF
Svar
Det samme ur som - mere eller mindre - altid, men i lidt andre omgivelser.

Roadtrip fra Vegas til Death Valley og Grand Canyon i weekenden.

İmage

İmage
Svar
Fuck hvor er jeg misundelig! :-). Jeg solgte min GSXR750 i efteråret og jeg kan allerede mærke det var en fejl :-). Håber du har haft en fantastisk tur, men det kan man vel næsten kun :-)
[-]
  • cfnissen, maltebrask
Svar
Jeg har en ældre BMW til salg. Du skriver bare :-)
Svar
Og ja, det var super fedt. I dag har den stået på en anden oplevelse. Skydning i Nevada’s ørken med en kollega og hans sindssyge våbensamling. Jeg prøvede alt fra shotguns, AR rifler til bunkevis af forskellige håndvåben. Det var sjovt, men de er sgu tossede herovre :-)
Svar
Takker, men jeg tror den næste skal være en nyere BWM :-). Hvis jeg vinder i Lotto, så skal jeg have en K1600 Bagger :-)
(28-01-2020, 01:10 AM)KimT Skrev: Jeg har en ældre BMW til salg. Du skriver bare :-)
[-]
  • maltebrask
Svar
(28-01-2020, 01:14 AM)KimT Skrev: Og ja, det var super fedt. I dag har den stået på en anden oplevelse. Skydning i Nevada’s ørken med en kollega og hans sindssyge våbensamling. Jeg prøvede alt fra shotguns, AR rifler til bunkevis af forskellige håndvåben. Det var sjovt, men de er sgu tossede herovre :-)

Kæft det lyder som en fantastisk oplevelse!! Det gad jeg virkelig godt jeg havde nået inden jeg fik cancer som 19 årig og blev ogs tumoren som 24 årig...:-)

Svar
İmage

Ny klokke

Svar
İmage

Jeg synes den er dejlig clean

Svar
Same old
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 3 gæst(er)